קיץ קיץ כמה קרררררר…

55c069d744c07.jpg

הקיץ כבר כאן מפגין את כישוריו הלוהטים ונדמה שהחום הלח והכבד באמת שובר שיאים, אבל לסקס חוקים משלו. קר? חם? בשביל כל אלו יש מזגן. מצאתם לכם איפה להתלונן, אותו זה ממש לא מעניין. סקס כמו סקס, הוא זקוק למנה השבועית, יומית או שעתית שלו, תלוי בסטנדרטים שאליהם הרגלתם אותו.

בסרטים זה נראה ממש מדליק, אתם יושבים מוקפים במזגן המקרר מול המסך הגדול, בזמן שהגיבור הראשי חוזר ממשחק כדורסל ומזנק אל עבר אהובתו הנחשקת שנכנסת לבית נוטפת אושר, אדרנלין ואגלי זיעה מריצת הבוקר היומית שלה. הגברבר שלא מצליח לרסן את תשוקתו אליה, אוחז אותה בשתי ידיים מיוזעות ועוצר מבעדה לעבור דרך המקלחת ובעוד היא מצחקקת בתשוקה שובבית, הוא מכוון אותה כמו שחקן מיומן הישר לתוך הרשת, וכך, במקום להכנס למקלחת והניח לזרם המים הקרירים לשטוף מעליהם את אגלי הזיעה שמאיימים להפוך לשלולית קטנה, הם מעבירים נוזלים מאחד לשני ומתענגים עד תום. קאט!!

זה לגמרי נחמד כשזה בסרט, כשאגלי הזיעה הם למעשה שמן קוקוס ריחני שמצטלם נפלא והסצינה כולה מצולמת בחדר ממוזג וקריר, או לחילופין, נפגשתם ממש לפני שבוע, אתם מוקסמים אחד מהשניה וכל רגע של אינטימיות מעלה בכם תשוקה בלתי מרוסנת, אתם בשיא הלהט (תרתי משמע) ואין מי שיעצור אתכם מלהתפרע ולטרוף אחד את השניה, בתקווה שלא יגמר לכם לעולם.

 אבל מה עושים בני זוג שהפז”ם הזוגי שלהם דופק פי כמה מזה המיני, עד שלפעמים מרוב שגרה ובנאליות הם נואשים לקבל איזה מכתב שחרור עד יעבור זעם.

הנה לכם כמה רעיונות שובבים, קרירים וקלילים שיוציאו אתכם מהמזגן והמקפיא ישר אל המיטה. מומלץ לביצוע כשהילדים מבלים בקייטנה, אצל סבתא, בחוגים, אצל חברים, ברקיע השביעי של החלום החמישי, או כשאתם מזדכים עליהם ליממה ובורחים לצימר רחוק ומפנק.

הכינו כוס מלאה בקוביות או כדורי קרח ליד המיטה ונסו לשחק את המשחק הבא: מעבירים קרח מפה לפה והאחרון שאצלו נמס כל הקרח עד שלא נשאר מה להעביר, הוא המפסיד. מה הפרס? אתם תחליטו. ככה או אחרת במשחק הזה אין באמת מפסידים, ועל הדרך הרווחתם גם נשיקה סוערת ורטובה, משהו שרוב הזוגות הוותיקים כבר שכחו מזמן איך הוא מרגיש.   

קרטיב קרח בטעם שאתם אוהבים – קחו ביס ותתענגו על כל ליקוק ומציצה. כשהקור של הקרח פוגש את הבל הפה החם, מתקבלת טמפרטורה מרעננת במיוחד וכשזו באה במגע עם האזורים האינטימיים שלך או שלו, הריגוש שמביאים איתם הבדלי הטמפרטורות משפיע מכפות הרגליים ועד לקצה הראש. 

אם נשמעתם להוראות של טיפ מספר 1, כנראה שנשארו לכם מס’ קוביות קרח לא מנוצלות אז מדוע לא לנצל אותן מינית? החזיקו קוביית קרח בפה, כשחצי ממנה בפנים והחצי השני בחוץ, העבירו אותה על מקומות רגישים בגוף, ממש כמו בסרט הנוסטלגי “9 וחצי שבועות של שכרון חושים”, עם הצלחה לא מתווכחים!

ועוד דבר חשוב, תהיו מקוריים. אפשר להתחיל מהצוואר או מהעורף, מכפות הרגליים או מהמצח. הכי חשוב לא להיות בנאליים וצפויים מדי. כל הזמן להפתיע.

 פירות שהקפאתם יכולים לשמש כקרחונים קטנים צבעוניים ושובבים לא פחות. הם לא נוזלים כשהם מתרככים, אבל הם מצננים באופן ארוטי ולא שגרתי ומשאירים טעם של עוד. מתאים במיוחד לאלו שאוהבים לשלב אוכל וסקס ביחד (סטייל ג’ורג’ קוסטנזה). צריכים עזרה בבחירת הפירות המתאימים? תותים, דובדבנים, מנגו חתוך לקוביות, ענבים, אננס ועוד, כיד הדמיון השוטפת אתכם בלילות הקיץ החמים.

 אתם מגיעים הביתה מזיעים וכל מה שמתחשק לכם זה לרבוץ מתחת לזרם המים הקרירים? למה שלא תכנסו לשם יחד? מקלחת משותפת היא אחת החוויות היותר מענגות וסקסיות שאפשר לחוות כזוג. לסבן אחד את השניה, לחפוף לה את הראש, להתנשק מתחת לזרם וללקק אחר כך את המים הנוטפים מהגוף הנקי נקי, שלא להזכיר את הסקס האוראלי שיכול להיות מהנה פי כמה בעיקר לסטריליים מביניכם. ללא ספק, זהו אחד המשחקים המקדימים שירטיב אתכם מהרגע הראשון.

ועוד אחד קטן וחשוב, ישנם לא מעט שבאמת באמת נדלקים מריח הזיעה. דווקא ריח הזיעה על הגוף או בכפות הרגליים הנקיות אחרי ריצה קלה, הוא שמרטיט אותם יותר מכל דבר אחר. כמובן שאני לא מדברת על זיעה מהסוג הזוועתי, וכדי לא להוריד לכם את החשק, לא אפרט למה אני מתכוונת במילה זוועתי. סומכת עליכם שתדעו להבחין בהבדל.

 

זכרו תמיד, סקס טוב מתחיל בראש. 

למערכת יחסים זוגית המבוססת על חברות כנה ושיתופית, תקשורת פתוחה ואינטימיות,

יש סיכויים טובים יותר לרוץ למרחקים ארוכים ולשבור שיאים חדשים.

 

שלכם, שלי

שלי

חוזרת בתשוקה, הבלוג של: שלי פסטרנק כץ

שלי, סקסולוגית ומחזירה בתשוקה. שחקנית בעברה, בנשמה ועל כל במה. עוסקת בתחום המיניות והאהבה משנת 2002. בת זוג לנתנאל ואמא לאור סיטאר הדס ומעיין ("האינדיאנים") יועצת זוגית ופרטנית, מנחה סדנאות והרצאות מרתקות בליווי משחק וקטעי סטנד אפ בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים והמינים. כותבת ומייעצת למגזינים השונים ומגישה אייטמים בנושא סקס וזוגיות, בערוצי הרדיו והטלוויזיה. מתרגשת מהדברים הקטנים של החיים, חוזרת בתשוקה ומאוהבת באהבה.

סיפורים נוספים של שלי פסטרנק כץ

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר