פריז

5648f11dda449.jpg

מאחורי הצעיף השחור שכיסה את עיניו נזכר ג’ון בפנטזיה הראשונה שהיתה לו. הוא חלם להתחתן עם צרפתיה. כשפגש את ואלרי – קטנה, קוקטית, בלונדינית וממוצא צרפתי עם שמץ קל של מבטא – הוא התאהב מיד. היא עישנה סיגריה ארוכה והפטמות שלה הזדקרו, חצופות, דרך בד החולצה הדקיקה והפתוחה שלבשה. היו לה שדיים קטנים ומוצקים, שהיא אף פעם לא עשתה מהם עניין, וזה בעצם היה העניין שעשתה מהם. היא לא לבשה חזיות, ולא היה לה אכפת מי מסתכל ואיך. לעומת השדיים שלה, התחת שלה היה מלא ועגול, בדיוק כמו שג’ון אהב – שיהיה מה לתפוס מאחורה.

אחרי שלושה דייטים התברר שלא רק שהם אוהבים אותם סרטים וספרים, הם גם אוהבים אותם דברים במיטה. בדייט הרביעי ג’ון הציע לה נישואין כמו גבר, על ברך אחת ועם טבעת יהלום ענקית, והיא הסכימה. ג’ון לא התחרט על כך ולו פעם אחת במשך עשר שנות הנישואין שלהם, גם לא כשנולדו התאומים והיא עלתה שלושה עשר קילו. היא היתה בעיניו האישה היפה בתבל, והפטמות שלה נותרו חצופות כשהיו.

עשר שנים אחר כך, התאומים היו כבר גדולים, ואלרי חזרה להיות קטנה וקוקטית, ואפילו עישנה מדי פעם סיגריה ארוכה ליד הקוקטייל שלה. קו השיער של ג’ון נסוג קצת, והחיים היו יפים. אם היו לו פנטזיות אחרות, הוא לא חשב עליהן רוב הזמן. רק לפעמים, כשהיה נוסע לחו”ל מטעם העבודה, היה מזמין בלילה סרטים כחולים לחדר במלון, וצופה, מרותק, בדברים שכבר לא יקרו לו לעולם, וגומר בחמש דקות.

לקראת יום הנישואין העשירי שלהם התכוון ג’ון להפתיע את ואלרי, לקחת אותה למלון ספא ליד אגם טאהו לסופשבוע שלם של אוכל, אלכוהול וזיונים, ממש כמו פעם. הוא אפילו בירר כבר על מקום מעולה, אבל אז הודיע לו הבוס שהוא צריך לטוס לשבוע לאיידהו. הוא היה מאוכזב. לא רק שנמנעו ממנו ההנאה שבלהפתיע את ואלרי ושלושה ימים של זיונים, הוא גם היה צריך לבלות את יום הנישואין שלו בחור תחת. הוא סיפר לואלרי על התוכניות שהיו לו, ואיך הן נגוזו, והיא אמרה שהעיקר הכוונה, ושהיא אוהבת אותו, ושהם יסעו בפעם אחרת, לא צריך להיות בדיוק בתאריך.

ביום הטיסה התעקשה ואלרי להסיע אותו לשדה התעופה. הוא חשב שזה חמוד מצידה שהיא מעודדת אותו ככה, אבל כשהגיעו היא פתחה את תא המטען והוציאה משם עוד מזוודה. בחיוך ממזרי היא הודיעה לו שהם נוסעים לפריז. כן, זו שבצרפת. הנסיעה לאיידהו היתה רק סיפור כיסוי. ג’ון נישק אותה ומיד הרגיש קצת צרפתי.

עכשיו, מאחורי כיסוי עיניים שחור, יכול היה ג’ון להריח את הריח הזה של המלון הקטן ברובע האמנים אליו לקחה אותו ואלרי. היא הכירה את פריז היטב, ואחרי ששתו קפה עם קרואסון בבית קפה קטן ומקסים לקחה אותו למקום הזה, שנראה קצת כמו שג’ון היה מתאר לעצמו שבית זונות מהודר צריך להיראות, והיה לו ריח כזה שהיה רק שלו, של סיגריות צרפתיות, לבנדר ווניל. רק בצרפת אנשים עוד מעשנים בלובי, הוא חשב לעצמו כשנכנס לחדר האפלולי, שחלונותיו היו  מכוסים וילונות קטיפה בגוון בורדו.

פריז או אגם טאהו, היומיים הראשונים עברו עליהם כמו שג’ון תיכנן – טיולים קלים, מסעדות מדהימות, זיונים ושינה. החופשה היתה מושלמת. ואלרי היתה מושלמת. ג’ון היה מאושר.

בערב השלישי אמרה לו ואלרי שהיא רוצה שינסו משהו טיפה שונה. ג’ון לא הסתיר את שמחתו. לא שואלרי שעממה אותו, חלילה, אבל פעם בחיים, במלון בפריז, הוא רצה להרגיש כמו מישהו אחר.

ואלרי קשרה את עיניו בצעיף שחור ואת שתי ידיו קשרה למסעד המיטה, ואז אמרה לו להמתין בסבלנות ויצאה מהחדר. בדממה שהשתררה חשב ג’ון על כל הזיונים שהיו להם עד היום ותהה מה היא מתכננת. ואלרי מעולם לא היתה חסודה, ולא היתה תנוחה שלא הסכימה לנסות. הוא ניסה לנחש מה עוד היא מסוגלת לעשות.

כשהדלת נפתחה, ומשב רוח קריר מהחדר השני עבר בקלילות על עורו, הזין של ג’ון התעורר קצת, רק מהציפיה. ידיה של ואלרי עברו על גופו, קרירות, והיא שרטה אותו בקצות ציפורניה. מה? קצות ציפורניה? לואלרי לא היו ציפורניים ארוכות! היא היתה כוססת ציפורניים בלתי נלאית. אז מי…? המחשבה התחילה להיווצר בראשו של ג’ון, אבל בעלת הידיים ליטפה את פנים ירכיו, והזקפה שלו הפכה למוט נוקשה.

שפתיים, הוא לא ידע של מי, נסגרו סביב הזין שלו, ירדו, עלו, ירדו ועלו ואז נסוגו. ג’ון התנשם בכבדות, והידיים הזרות ציירו צורות מוזרות על החזה שלו, מסביב לפטמות, על הפטמות, בעוד שזוג ידיים מוכר יותר ליטף את פנים ירכיו ועלה לאשכים. ג’ון לא היה מוצא מה לומר גם לולא הזהירה אותו ואלרי לשתוק. הוא התרכז בלנשום. גם זה היה קשה.

הוא יכול היה לשמוע את שתי הנשים מתלחשות בצרפתית. הוא חשב שזה מדליק באופן בלתי נסבל, אבל אז שתי לשונות עברו על הזין שלו יחד, מלמטה למעלה, והוא הבין שיצטרך לשנות להבא את ההגדרה שלו ל”מדליק”. בסוף התנועה אחת הנשים, הוא לא ידע מי, הכניסה את הזין שלו לפה, ואז שתיהן חזרו ללקק, וחוזר חלילה. הנשימות של ג’ון הפכו לגניחות רמות, והנשים אמרו עוד משהו בצרפתית, אבל לא היה אכפת לו.

הוא ידע שהוא עומד לגמור מהר, מהר מאד, והוא יבייש את ואלרי, וזה כן היה אכפת לו, אבל לא נראה היה שהוא יכול לעשות משהו בעניין. אחת הנשים הכניסה את הזין שלו לפה עד עומק שלא יאמן, כמעט את כולו, בעוד שהשניה מצצה את הביצים שלו, וארבע ידיים עברו עליו במחול מטורף. שום גבר נורמלי לא היה עומד בזה. ג’ון לא התיימר מעולם להיות יותר מגבר נורמלי, והוא התפוצץ וגמר.

שתי הנשים ציחקקו בצרפתית, הוא שמע מים זורמים, ואחרי דקה הרגיש שכיסוי העיניים שלו מוסר. ואלרי עמדה מולו, קטנה ובלונדינית, במחוך לבן וביריות לבנות. היא לא לבשה תחתונים. לידה עמדה ההיפך הגמור שלה – זרה גבוהה, בעלת שיער שחור קצוץ, מאופרת בכבדות בשחור, לבושה מחוך עור שחור ומגפי עור שחורים עד מעל הברך. גם היא לא לבשה תחתונים.

שתי הנשים טיפסו על קצה המיטה, ליד רגליו של ג’ון, ומול עיניו הנדהמות התחילו להתנשק. הזרה ירדה לנשק את צווארה הלבן של ואלרי, ומפעם לפעם הביטה על ג’ון בחיוך קטן. הוא היה המום מכדי להגיב. היא שלפה את שדיה הקטנים והחצופים של ואלרי מתוך המחוך, מצצה פטמה אחת, ואז את השניה, וג’ון שמע את ואלרי גונחת בשקט. הוא ידע בדיוק כיצד היא אוהבת שימצצו את פטמותיה, אבל נראה שגם הזרה ידעה. היא אמרה לואלרי משהו בצרפתית, וואלרי נעמדה על המיטה בפישוק רגליים. למול עיניו הנדהמות של ג’ון, ולמול זקפתו, שהזדקרה שוב, נעמדה הזרה על ארבע וליקקה את ואלרי, וואלרי זרקה את ראשה לאחור וגנחה, הפעם לא כל כך בשקט. הזרה ליכסנה מבט אל ג’ון, ונתנה לו לראות כיצד היא מכניסה שתי אצבעות לתוך הנרתיק של ואלרי, מוציאה אותן ומלקקת אותן, ואז מחזירה אותן חזרה. היא המשיכה לזיין את ואלרי עם האצבעות שלה, בזמן שהיא מלקקת במהירות את הדגדגן שלה, ועכשיו ואלרי כבר צעקה. ג’ון לא יכול היה להוריד את עיניו מהמראה. גם הישבן של הזרה, שהיה פרוש מול עיניו, גירה אותו עוד יותר.

הוא כבר לא היה ילד בן 25. הוא לא זכר מתי עמד לו פעמיים באותו ערב, אבל עכשיו עמד לו ועוד איך. הוא חיכה שמשהו יעיר אותו מהחלום שבו היה, אבל אם זה היה חלום, הצרחות של ואלרי כבר היו מעירות אותו, כי היא גמרה כל כך חזק שהיא נפלה עליו, ושכבה עליו מתנשמת, אבל רק לרגע. בתנועה אחת זריזה היא זזה אחורה ושיפדה את עצמה על הזין שלו, וזה מה שהוא רצה שיקרה, כל כך רצה.

ואלרי ישבה עליו בעיניים עצומות ונעה מעלה ומטה, והזרה ישבה מאחוריה וצבטה בעדינות את הפטמות החצופות שלה.

ג’ון ידע שהפעם הוא לא יבייש. הפעם הוא לא יגמור מהר, והוא נהנה מכל תנועה חלקה.

הזרה עזבה את ואלרי, והיא הסתובבה בגבה אליו, תוך שהיא ממשיכה לעלות ולרדת. עכשיו הישבן שלה היה מול פניו. זה היה מראה שהוא תמיד אהב, אבל לא היה לו זמן רב ליהנות ממנו. הזרה התיישבה בפישוק רגליים מול פניו, והיה ברור למה היא מצפה.

מעל שפתי הפות שלה היה משולש קטנטן של שיער שחור, אבל שפתי הפות היו חלקות לגמרי, ואותן היא הגישה עכשיו לפיו, מפשקת אותן באצבעותיה הארוכות. בג’ון עבר הרהור אחד, רגע אחד של היסוס, אבל הוא הניח שואלרי אישרה את כל מה שקורה, והוא הוציא לשון ארוכה והעביר אותה בין שפתי הפות של הזרה, מוצא את הדגדגן שלה, שהיה חם ונוקשה, וסוחט ממנה אנחה, בפעם הראשונה. הגניחה שלה הלהיבה את ג’ון, והוא החל להצליף על הדגדגן שלה בלשונו הלוך וחזור, בעוד ואלרי דוהרת עליו לקראת שיא משלה. הוא תמיד ידע מתי היא עומדת לגמור, והוא ידע שהוא עומד לגמור איתה. גם הזרה גנחה בקול רם יותר, וכאילו הציתה משהו גם בואלרי, שהוסיפה תנועה סיבובית קלה לאגן שלה. הזרה זרקה את ראשה לאחור וצרחה, וגם ואלרי הצטרפה אליה, מחוץ לתחום הראיה שלו, והוא הרגיש את ההתכווצויות שלה על הזין שלו, והן דחפו גם אותו לתוך שיא מטורף, ואז כולם התמוטטו בערימה אחת גדולה.

ג’ון כנראה נימנם לדקה או שתיים, כי כשפקח שוב את עיניו שתי הנשים לא היו בחדר. הוא שמע את ואלרי אומרת משהו בצרפתית, ואת הזרה עונה לה, ואז נסגרה הדלת. ואלרי חזרה לחדר והתירה את ידיו ממסעד המיטה. הוא שיפשף את פרקי ידיו שכאבו מהמאמץ, ואז חיבק את אשתו. היא כיסתה את שניהם בשמיכה וטמנה את ראשה בחזהו.

“אני רוצה לדעת?” הוא שאל אותה.

“אין צורך,” היא אמרה. “יום נישואין שמח.”

*מתוך הספר האירוטי “אהבה קצרה”, היוצא לאור השבוע.

גל בלילה

גל בלילה, הבלוג של: גל ברקן

אם אתם מתחת לגיל 18, או פולניות מבוגרות, זה לא המקום בשבילכם! הפעם הראשונה שכתבתי אירוטיקה, עוד לפני ימי "חמישים גוונים", היתה ברומן הראשון שלי, "הסוד הקטן של יערה כוכבי". זה קרה לגמרי בטעות. מאז, זה קורה לגמרי בכוונה. סיפורונים קטנים על אהבה של גבר ואישה, כי בזה אני מבינה, שניגרים גם לחדר המיטות, ולא מתביישים לדבר על עונג.אבל מה אני חופרת? תהנו!

סיפורים נוספים של גל ברקן

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר