עונג הכאב

5a2e42d9d83d0.jpg

בצהרי היום

היא דוחפת את העגלה הסתמית שלה, בסופרמרקט השכונתי, עם רשימת הקניות השגרתית, עוברת בין המעברים וחיוך מסתורי על פניה. “אם רק הייתם יודעים” היא רוצה לצעוק לכולם, “אם רק הייתם יודעים איזו חוויה חוץ גופית הייתה לי עכשיו, הייתם מתעלפים”…אבל היא שותקת את חוויותיה עמוק בפנים ובגופה עדיין חשה את מגע ידיו החזקות על עורה החלק, ובאוזניה נשמעות אנחותיו וגניחותיה.

ארבע שעות קודם

היא מגיעה לביתו על פי ההוראות ששלח לה. “תבואי בלי תחתונים” הוא כותב לה והיא, שלא ממש אוהבת שאומרים לה מה ללבוש או מה לא ללבוש, לובשת מתחת לג’ינס הבהיר את תחתוני התחרה השחורים שלה, שמגעם על עורה, מצמרר אותה תמיד.

הוא מחכה לה לבוש בטרנינג מהוה ומחשבה של “הוא רציני?” חולפת לה בראש. הוא מכניס אותה לביתו הנאה. הנוף הנשקף מן החלונות מקסים והיא כבר מרגישה בבית. “בואי הנה” הוא פוקד עליה ומנשק אותה בלהט. מוצץ את שפתה התחתונה ויונק את לשונה, גופה נדרך, הוא מחליק את ידו לתוך הג’ינס שלה ומביט בה מופתע “אה…לבשתי את התחתונים…”. “אל תדאגי” הוא מרגיע אותה “תיכף הכל ירד”.

הוא מכסה את עיניה בצעיף ומוביל אותה למיטתו. לאט, לאט מסיר את בגדיה ממנה, משכיב אותה על גבה. היא יודעת שכשיגע בה היא תגמור. היא מרגישה את ידיו החמות מלטפות את הפות המגולח שלה, צמרמורות מרעידות את גופה, הוא חודר אליה ברכות והיא שופכת בעוצמה ואנחה נפלטת ממנה. “חכי אהובה” הוא לוחש לה, “זה רק הפרומו”. היא מלטפת את ראשו כאשר לשונו מלקקת את הדגדגן שלה, ידו מעסה את פטמותיה. הוא לוחץ וצובט את פטמתה והיא רוצה להגיד לו שיפסיק ולא מסוגלת, העונג המתפשט בגופה עם הכאב הזה, הוא משהו שהיא לא מסוגלת להסביר…

הוא מעלה אותה למעלה המיטה, ממשיך ללחוץ על העצם מעל הפות, גניחות עונג נפלטות ממנה, ממשיך ללחוץ על פטמותיה בעוצמה והיא כבר בעולם הבא. הוא נשכב עליה ומלטף את פניה ברכות, פתאום הוא חודר אליה בפראות והיא צורחת מעונג, נוזליה ניגרים ממנה כמעיין המתגבר. הוא מסובב אותה על ביטנה, וחודר אליה מאחור תוך נשיכות קטנות בכתפה, הנשיכות האלה מרעידות את גופה הדק ללא שליטה, היא נותנת למחשבותיה לעוף אל על, ומנסה להיות ברגע הזה ממש, ליהנות מכל נגיעה, מכל נשימה, מכל נים ונים המתרחב ודופק בגופה.

הוא מוריד את הצעיף מעיניה, מביט בה במבט עורג, “את כל כך אישה” הוא לוחש לה, “את מיוחדת כל כך” והיא עם כל מילה שלו גומרת עוד קצת…”אז כנראה שזו מולטי אורגזמה” הוא אומר לה בנימה מלומדת…”רק פעם אחת חוויתי את זה עם אישה, לפני שנים ואת, וואו את מדהימה” היא מחייכת את חיוכה המסתורי, מחבקת אותו, מלטפת את הזין הזקור שלו, מעסה את אשכיו, הוא עוצם את עיניו ומתמסר לידיה החמות, היא מלקקת את פטמותיו, יורדת עם לשונה המחוספסת היישר אל עטרתו, מלקקת סביב, נושכת קלות והוא משתגע, היא מוצצת אותו, תוך עיסוי אשכיו…נהנית לשמוע את גרגורי הנאתו ותשוקתו. הוא מושך אותה אליו, “אני אצבוט את פטמתך, את תלחצי על הזין שלי, כשאני אצבוט חזק גם את תלחצי חזק, בסדר? ” כאב העונג –עונג הכאב, לא ניתן להסביר זאת אחרת. כמה שזה כאב לה ככה זה עינג אותה והיא שפכה שוב ושוב.

“את מזדיינת מעולה, ומזיינת נפלא” הוא אומר לה כשהם שוכבים מותשים זו בזרועות זה. “תתבייש לך” היא אומרת לו בחיוך ” אף פעם לא דיברו אלי ככה” הוא מחייך, “זה בגלל שאני לא מפחד ממך”.. “תראה לי שאתה לא מפחד ממני” היא אומרת לו בהתרסה, הוא מרים את רגלה וחודר אלי בעוצמה המטלטלת את גופה, הוא עושה זאת שוב ושוב והיא מרגישה שמחשבותיה עוזבות סוף סוף את גופה והיא יכולה להתמסר לתענוג עד הסוף, חושיה מעורפלים, גופה רועד ללא שליטה והוא ממשיך עד שזרעו נפלט ממנו והוא נשכב לידה עזוב כוחות…

 

עכשיו כשהיא דוחפת את עגלת הקניות הסתמית שלה, בין מעברי הסופר מרקט השכונתי, הכל נראה לה כמו חלום, הזייה, טירוף לא מציאותי.

ביום שלמחרת כשתקום ממיטתה וכל גופה יכאב, תבין שהמציאות עלתה על כל דמיונותיה. 

 

התמונה באדיבות סמרל המופלא

בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר