נשף מסיכות – פרק שביעי – האלמנה

מתעלמת מהעיניים הכחולות והמסקרנות, הבטתי סביבי, מנסה לזהות את הגבירה בכל אורחת שנכנסת לאולם הנשפים.
חמש שנים שלא ראיתי אפילו את הרכב שלה חוצה את העיר.
ממש קצת אחרי שטומי שלי נהרג היא הגיעה לנחם אותי, פניה וכל שפת הגוף שלה מאשימות אותי במותו, ומהרגע שיצאה מביתי לא ראית אותה יותר.
האם אזהה אותה ועוד מתחת למסיכה שבטח הוכנה ללא שום פתח הצצה?.
מתחתי את צווארי כדי לראות טוב יותר את האישה הגבוהה שנכנסה באצילות ובאיטיות אל החדר.
“אפשר להגיש לך משקה חדש?” גבר צעיר בווסט בורדו, פפיון שחור ושפם מודבק חייך אלי והגיש לי כוס יין בצבע הווסט שלו, “כן, הגיע הזמן לשינוי” לקחתי ממנו את הכוס היין וקצות אצבעותינו נפגשו.
לרגע נרתעתי, כאילו חשמל עבר במגע בנינו, תחושה שהזכירה לי את תגובת הגוף שלי כשטומי היה נוגע בי.
“גם אני אשמח לשתות מה שהיא שותה” קולו של זורו נשמע ממש ליד אוזני.
הברמן, ניתק את אצבעותיו מהכוס שבידי והגיש לזורו כוס יין, “בבקשה, תהנה”.
“איזה יין זה?” הנמכתי את קולי, מקווה שלא יסגיר אותי והנחתי יד על זרועו, עוצרת אותו מלהתרחק. רציתי לחוש, אפילו רק לעוד רגע, את התחושה ההיא, את התשוקה הזו שכבר כמעט שכחתי שקיימת. רק עבור התחושה הזו הייתי מוכנה להפר את השתיקה שנדרתי לעצמי בערב הזה.
“קיאנטי” הוא נעמד וסובב את פניו היפות אלי, וזרועו כאילו מבקשת שאשאיר את ידי עליו.
 הדקתי את אצבעותי על זרועו וקרבתי את פי אל אוזנו, “זה היה נראה כאילו אתה מעדיף לשפוך את היין על פרצופו של זורו בעל העיניים הכחולות, ולא להגיש לו אותה”.
“דקת אבחנה את,” הוא צחק כשהוא אוחז בשתי ידיו את מגש כוסות היין. “האישה בירוק שנשרכת אחריו, זו בת זוגי, מזה זמן יש בניהם רומן, לא היא ולא הוא יודעים שאני כאן”. הצצתי באישה הנאה שמנסה לשוחח עם זורו בעוד שהיה נראה שעיניו הכחולות עוקבות אחרי.
“אתה היחיד ששומע את קולי הערב” עזבתי את ידו והרמתי מעט את שמלתי כדי שאוכל להתאים את צעדי לצעדיו.
אין לי מושג למה היה חשוב לי לומר לו את זה, אבל הבחור הזה גרם לי לרצות להישאר לצידו כל הערב. “מצויין, כך אף אחד לא ידע שאת האלמנה היפה וישאירו אותך פנויה עבורי”, ליבי החל להשתולל בפראות, הנחתי את כוס היין בין שדָי כאילו מנסה להסתיר את קפיצות השמחה של הלב שלי “וזוגתך?” לגמתי מהיין והבטתי אל תוך אישוניו השחורים שבצבצו להם מהמסכה. “הבחור המחופש לזורו, הוא המטרה שלה, והיא תשיג אותו בין אם אשאר ובין אם אלך, והאמת שזה לא ממש אכפת לי, הקשר בנינו היה מבוסס על דברים אחרים, לא אהבה, רק שהיא לא הייתה ישרה איתי ועל זה אני כועס ומאחל לה את זורו ולי אותך”. עוד בטרם הבנתי למה הוא מתכוון נגשו אל הברמן פיראט לבוש באדום ורקדנית פלמנקו יפיפה, “אפשר יין מהבר?” הפיראט הניח כוס ריקה על המגש שבידי הברמן, “בהחלט, בואו איתי,” הוא סובב את ראשו אלי, “שימרי לי את הטנגו” וצעד לעבר הבר.

הפרק הבא – https://amour.co.il/amour-media-story-255085

לפרק השישי  – https://amour.co.il/amour-media-story-255082

נעה

לב פתוח, הבלוג של: נעה גביש

זה הלב שלי ויש בו מקום לכולם, מכל הסוגים, לאהבות מכל המינים והזנים השונים שלהן.כאן ארשה לעצמי לדבר, לשיר ולספר אהבה איטית, כועסת, שונה, אישית, כללית וגם אהבה עצמית של אדם לגופו ונפשו.

סיפורים נוספים של נעה גביש

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר