קינקי שלי – חלק 2

5affc6c96dca6.jpg

“שניכנס מאחור?” הוא שאל ואני צחקתי בתגובה.

“מה מצחיק?” הוא שאל ומיד עניתי לו “כבר נכנסת מאחוריי” .

“זה נכון” הוא חייך בזמן שהכניס את המזוודה שלו לתא המטען ואז השתחל לתוך המושב האחורי.

“אז” אמרתי כשישבתי לידו במושב האחורי ושמחתי שהחניתי באזור מרוחק וחשוך בחניון הענק של נתב”ג.

“שום אז. תתפשטי ותשבי עליי עכשיו” ההוראה שלו, גם אם נאמרה עם חיוך, היתה כל כך ברורה שלא היה צורך בשום הסברים או חזרה עליה.

הסרתי את השמלה ונותרתי רק עם חזיית התחרה הלבנה שלי. הוא הספיק להפשיל את מכנסיו עד הקרסוליים ולא חיכיתי רגע נוסף ושיפדתי את עצמי על הזקפה שלו שרק חיכתה לי.

“אתה מרגיש שם כל כך טוב” אמרתי והתכוונתי לכל מילה. מעולם לא הרגשתי מישהו באופן שהרגשתי אותו ובאופן טבעי החזקתי בכתפיו והתחלתי לעלות ולרדת עליו. העיניים שלי נפתחו ונתקלו במבטו המרוצה וסחטו ממני חיוך גדול.

“כמה חיכיתי לכוס הזה” הוא אמר כמה דקות אחר כך, כאילו חיפש את המילים הנכונות עד כה כדי לתאר את הרגשתו.

“ואני לזין שלך” הגבתי לו.

“אני מבין את כל הגברים האלה שישבו כאן לפניי ולמה הם חזרו לכאן שובו ושוב ושוב” הוא אמר ולמרות הצביטה הפנימית שחשתי בשל דבריו, הבנתי שכל מטרתו כאן היתה להחמיא לי.

“אני גומר בתוכך” הוא קבע והנהנתי כי זכרתי שהוא יודע על ההתקן החדש שלי.

“חכה לי” אמרתי והתענגתי על כל הדיפה שלו לתוכי ונתתי לה להלום בקירות הפנימיים שלי בדיוק כפי שהנחתי למילים שלו להדוף בקירות ליבי פעם אחר פעם.

ההפתעה האחרונה בשרשרת ההפתעות של אותן שבועיים היתה הגדולה מכולן ולא יכולתי כבר לחכות כדי לחשוף אותו בפניו, אבל עדיין השארתי אותה לסוף התקופה הקצרה שלנו יחד.

הצלחנו להיפגש כל יומיים בערך בתקופה הזו, בין הזמנים בהם ביקר חברים מהצבא, עבודות קודמות וקצת מהמשפחה המפורקת שלו וזו שעוד נותרה בארץ.

בכל מפגש דאגנו להזדיין במקום אחר, יותר משונה, סוטה וסקסי מקודמו. בין השירותים של מסעדת שף מאד מפורסמת בתל אביב לסמטה באזור של מוסכים בבת ים. על חוף הים בפלמחים לא פסחנו באחד מהלילות, למרות שהיו שם לא מעט אוהלים וקבוצות שבאו לישון על החוף. בשלב ההוא גם אם ידענו שיש סיכוי שיצפו בנו זרים, זה לא רק שלא הפריע לנו, זה אפילו העצים את החוויה עבורנו. רצינו לנסות הכל מכל וכל מחשבה שצצה לנו במוח הקינקי המשותף שלנו, תורגם מיד מפנטזיה למציאות בתוך דקות.

ידעתי שלהפתעה האחרונה הוא לא יצפה ולו רק בגלל מספר הפעמים שהתעקשתי על סירובי לכך בשיחותנו ובדיוק מהסיבה הזו החלטתי להפתיע אותו דווקא בעניין הזה.

“קינקי, זה הלילה האחרון שלך בארץ וכמו שרמזתי לך, אתה הולך להיות מאד מופתע ובעיקר מאד מרוצה. אני עושה את זה בעיקר בשבילך, אבל אני מודה שזה מאד מלהיב אותי לנסות את זה איתך גם.” הצטערתי שלא צילמתי את מבטו ברגע ששלפתי את ההפתעה מהחדר השני והעמדתי אותה מול עיניו הפעורות.

“ליאל” הוא אמר כלא מאמין וזיהה אותה למרות התקופה הארוכה שעברה מאז אותו לילה הזוי שבו שלושתנו שיחקנו משחקי סקס סייבר בקבוצה שפתחתי במיוחד לאותו לילה. ליאל ידעה שאני לא בענייני נשים ועל אף הנסיון הקודם והישן שלה עם נשים, היא התרגשה מאד להיחשף ולחשוף את עצמה דווקא בפניי ובגלל ההכרות שלנו מחוץ לעולם הפייסבוק. זה היה לילה שבו קינקי היה מאד מאושר ונלהב ורציתי להחזיר אותו לנקודה הזו, במיוחד אחרי שידעתי ששוב ניפרד לתקופה ארוכה ורציתי להשאיר לו זכרון אחד מיוחד מהביקור שלו בארץ איתי.

“איך ההפתעה שלי, קינקי?” שאלתי בזמן שהוא התקרב אל ליאל והחל ללטף את שדיה הגדולים ולאמוד אותם בכף ידו הגדולה. יכולתי להבחין איך הזקפה שלו מתפתחת בתוך מכנס הג’ינס שלו. התקרבתי אליו ושלחתי את ידי לכיוון מפשעתו, מלטפת אותה ומגרה אותו בזמן שעיניו וידיו כבר היו עסוקות במישהי אחרת.

“הצלחת להפתיע אותי. את המלכה הסקסית שלי. איך עלייך.” הוא אמר ואז הסיט את מבטו אליי וגילה כי הספקתי כבר להשיל מעליי את השמלה שלבשתי. ידיו לא עזבו את החזה של ליאל, אבל פיו התקרב אל שפתיי לנשיקה סוערת וחושנית, מלאה בהכרת תודה על הגשמת הפנטזיה הכי גדולה שהיתה לו עבורנו.

ידי השניה התקרבה בפעם הראשונה בחיי לשדיה של אשה באופן מיני לחלוטין. לא האמנתי כמה קל זה יכול להיות ולא מביך, כפי שחשבתי שיהיה, עבור אף אחד מאתנו.

ליאל לא נשארה אדישה למגע שלי שבדק וגישש את דרכו בפעם הראשונה בגוף של אשה לצורך סקס. היא שלחה את ידה השמאלית אל השד שלי. בתחילה מגעה של יד נשית קצת הרתיעה אותי, אבל מהר מאד השילוב של ארבע ידיים שנגעו בי ברכות ובמקומות הנכונים, עשתה את העבודה.

עברנו למיטה הזוגית שלי ותהיתי איך שלושה אנשים מבוגרים יצליחו להיכנס לתוכה, אבל גם השאלה הזו מצאה מהר מאד תשובה ראויה.

שניהם היו מנוסים בשלישיות ורק במבט ביניהם הם ידעו שהם צריכים להכין אותי ולהרגיע אותי לתוך הסיטואציה. הם עודדו אותי לשכב על גבי ובזמן שהזיקפה שלו התקרבה לפה שלי כדי שאעבוד עליה ואכין אותה לחדירה הקרובה, הרגשתי אצבעות עדינות מפשקות את רגליי ומלטפות את ירכיי הפנימיים והרגישים.

לא יכולתי לראות את ליאל מלטפת אותי בעודי עסוקה במציצה הגונה לקינקי שלי, אבל ההרגשה של אצבעותיה על הדגדגן שלי היתה מופלאה יותר מכל הרגשה שהיתה לי קודם במגע של יד זרה על איבר זה. תהיתי אם העובדה שהיא אשה, איפשר לה לדעת בדיוק איך אני אוהבת את המגע של ידיים שם. דקות ספורות עברו לפני שהרגשתי שאני עומדת לגמור והמציצה שלי פעלה בהתאם ובמסירות כדי לגרום לו לגמור יחד איתי.

“אני רוצה לגמור על החזה הגדול והיפה שלך” הוא ביקש ואני הנהנתי קלות בראשי להסכמה.

המבטים שהיו לי ממש לפני שאני גומרת ושלמד להכיר מצפייה בהם, בעיקר בשבועיים האחרונים, גרמו לו לזיין את הפה שלי מהר יותר כדי להדביק את הקצב וכך מצאנו את עצמנו גומרים יחד, אני בעזרת ידיה של ליאל והוא על החזה שלי.  בזמן שהתנשפתי והתאוששתי מאחת האורגזמות החזקות שחוויתי בחיי, הרגשתי את ידיו מורחות את נוזליו על כל החזה שלי. במבטי ראיתי משהו שנראה בין גאווה לעוררות מינית מטורפת בעיניו. ידעתי שזו רק ההתחלה של הערב הזה ושמחתי שנרגעתי לתוך השלישיה המטורפת הזו.

הרגשתי צורך להחזיר לליאל על המתנה שהעניקה לי ולא חיכיתי יותר מדי לשניהם הפעם ולקחתי יוזמה.  לאחר שהוא התרומם על רגליו, משכתי את ידה של ליאל אחריי למקלחת. פתחתי את ברז המים וחיכיתי שהמים יתחממו. ראיתי את חיוכה בזמן שחיכינו והתקרבתי אליה ונשקתי על שפתיה. השפתיים הרכות שלה משכו אותי להמשיך ולהעמיק את הנשיקה ולדחוף את לשוני ולהרגיש את לשונה העדינה. זו היתה ללא ספק הנשיקה הכי טובה שחוויתי בחיי. היה שם כל מה שצריך בנשיקה טובה בעיניי. העדינות, הקצב הנכון והרכות של לשון ושפתיים שדמו לשלי. הידיים שלנו ליטפו את הגוף אחת של השניה בהילוך איטי שהעצים את העוררות המינית שלנו יותר.

הגנבתי את מבטי לקינקי שלי והחיוך על פניו היה שווה אף יותר מהנשיקה הסוערת שנשאבתי לתוכה.

במקלחת העמדתי את ליאל מתחת לזרם המים וירדתי על ברכיי ופישקתי את רגליה כך שאוכל ללקק בין רגליה ולהשיב לה על המתנה שהעניקה לי. כל כך הרבה פעמים ראשונות היו שם בערב הזה מתחילתו ועד הרגע שלשוני נגעה בשפתיים ודגדגן שמעולם לא פגשה בעבר.

ידעתי בדיוק מה לעשות כי דמיינתי בדיוק איך הייתי רוצה לשון שתעבוד עליי אם זה היה הפוך בינינו כרגע. ליאל החזיקה בקירות המקלחון לשם קבלת יציבות והקולות שיצאו מגרונה הובילו אותי כמו מקל של מנצח כדי להמשיך בקצב הנכון עד שזכיתי לשמוע לראשונה בחיי, איך זה לגרום עונג לאשה אחרת.

ליאל הרימה אותי מלמטה ונשקה לפי בהכרת תודה וחיבקה אותי ארוכות מתחת למים החמימים ההם. היא ידעה שאני אזדקק לחיבוק הזה, בדיוק כפי שהיא היתה זקוקה לכך.

“אני יכול להצטרף לחיבוק הקבוצתי הזה?” קולו של הקינקי שלי הדהד בין קירות המקלחת ולצליל המים מכים בגופנו החמים.

שתינו צחקנו ומיד הגשנו לו כל אחת יד אחת ומשכנו אותו אלינו לחיבוק רטוב וחם במיוחד.

“בנות, זה היה אחד הדברים הכי סקסיים שראיתי בחיים שלי ואני מקווה שאתם לא מתנגדות לכך שהשארתי לנו מזכרות במצלמה שלי כדי שנוכל להיזכר ברגעים המופלאים האלה כשנהיה זקנים ומקומטים ובעיקר שיהיה לי על מה לאונן כשאני חוזר מחר לגלות?” הוא שאל וידיו החלו ללטף את השדיים שלנו.

הוא ידע שהוא לא באמת צריך את הסכמתנו אחרי כל התמונות שעברו בינינו באותו לילה ההוא לפני שנה. כל אחת מאתנו שלחה יד לעבר זיקפתו הגדולה וליטפה בתורות את אשכיו וזקפתו בתורות מתואמות, כאילו היתה זו הפעם העשירית שלנו יחד ולא הראשונה.

במהרה מצאנו את עצמנו מתנסים בכל תנוחה ששלישיה אמורה לנסות בסקס. זה התחיל במקלחת בדוגי שלו בתוכי ונשיקה במקביל עם חיבוק של ליאל מאחוריו והתחלפנו כשהוא דחק את עצמו לתוך ליאל על קיר המקלחת ואני נישקתי אותה וליטפתי את שדיה מול עיניו וידיי ירדו למפגש בין רגליה כדי לגרות את הדגדגן שלה.

האווירה החושנית שליוותה את הלילה המושלם שלנו, יחד עם האלכוהול שזרם כמו מים, הג’וינטים שחלקנו והקצפת שהכנתי מראש כדי שיהיה גם מה ללקק בין לבין עם תותים אדומים מושלמים, העניקו לשלושתנו את אחד הלילות הכי מושלמים שלנו.

כשנפרדנו בבוקר מליאל, שתינו ידענו שזו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שניפגש בנסיבות כאלו, אבל ידענו שברגע זה, הקשר שלנו רק התחזק ובן רגע ליאל הפכה להיות אשת סודי מאותו יום והחברה הכי טובה שלי.

בטרמינל נפרדתי מהקינקי שלי שלא הפסיק להודות לי על הלילה המושלם שהענקתי לנו כמתנת פרידה.

כשסיימתי לאסוף את הדמעות של הפרידה מעיניי בדרך לרכב שלי חיכה לי מכתב קצר על הכסא שלי והבנתי שהוא השאיר לי משהו משלו עבורי.

“סקסית שלי,

אין לי מילים להסביר לך כמה אני גאה בך ומאוהב בך על מה שעשית למעני בעיקר אתמול בלילה.

אני צופה לנו עתיד מלא בחוויות דומות החל מחודש הבא.”

“חודש הבא?” צעקתי כאילו שיש מי שישמע ובתזמון מושלם הודעה נכנסה לטלפון שלי. 

“כן, מחודש הבא. זה אושר סופית אתמול בבוקר. אני חוזר ארצה לצמיתות חודש הבא ותכיני את התחת שלך לחיים שלמים של הזיקפה שלי בתוכו.”

את הצחוק שלי שהיה מהול בדמעות של שמחה הפעם, לא היה מישהו שלא שמע בכל קומת החניון.

“התחת שלי מחכה בכיליון עיניים לחיים שלמים איתך” עניתי לו עם אימוגי’ של קריצה ונשיקה.

 

הסוף.

כותבת בכחול

הבלוג של: כותבת בכחול

כותבת בכחול כותבת את הפנטזיות ואת המציאות של תשוקות חייה מהרגע שפקחה את עיניה מחדש.

סיפורים נוספים של כותבת בכחול

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר