“אני לטוב ולרע”

5b01353181fb2.jpg

“If you can`t take me at my worst, you don’t deserve me at my best”…

הכפרה הלאומית החדשה מכריחה אותנו להישיר מבט בוטה בבבואה שלנו גם אם במראה המעוותת של החברה ולנסות להרגיש טוב עם עצמנו בכל מצב.

השאלה מה קורה אחרי שאנחנו מקבלים את עצמנו כמו שאנחנו? עכשיו צריך למצוא מישהו שיאהב ויקבל אותנו בדיוק כמו שאנחנו. חושבים שזו משימה כזו קלה? אז זהו שלא.

חיים שלמים של קבלת העצמי עלולים להתרסק עם ההערה הלא נכונה, המבט הלא מפרגן ובעיקר עם ההרגשה שלא מצליחים להכיל אותנו, לטוב ולרע. אלא אם כן אתם אני ושכמותי.

אני נזהרת במילותיי כרגע, אבל אני מקשיבה ל”קול” שבתוכי. אל תקראו לחברה עם כותונת המשוגעים עדיין, אני לא באמת שומעת מישהו לוחש באוזני. זה משהו פנימי שמניע אותי ימינה, שמאלה וקדימה או אחורה. כל אחד יקרא לזה בשם אחר.

אני החלטתי מזמן שהיחידה שיודעת מה טוב עבורי זו אני. ולאחרונה בלי התנצלויות והסברים, אני פועלת בשמי ולמעני. כן אני זוכרת את האילוצים של החיים, את האחרים בחיי, אבל פועלת כך שאני דואגת להיות שלמה ושפויה בהחלטות שלי. לא רוצה לקחת אחריות על החלטות של אחרים, אבל מוכנה לייעץ אם ירצו בעצתי.

להתחשב: פעם נורא ניסיתי להתחשב ברגשות ודעות של אחרים, זה גבה מחירים ממני, אז לא עוד ועד כאן. אני באמת אוהבת את כולם, טוב לא כולם, פושעים קשים וסתם אנשים רעים- אותם הרבה פחות, אבל היום אני כבר לא אשים את עצמי במקום השני גם לא ככינור שני ולמי שלא נוח – זו אני לטוב ולרע..

רק אני: אם תרצו לקרוא לי כך, אז סבבה. אני אגואיסטית. אחרי ארבעים ושלוש שנים של נתינה לכולם, מותר לי לקחת קצת הפסקה ולתת לעצמי. זה מתבטא בעיקר בצורך לקבל הרבה תשומת לב וזמן ממני וממי שחשוב לי, כי כזו אני – לטוב ולרע.

אהבה: אני אוהבת לאהוב ולהתאהב בכל דבר ואם תזוזו מהר מדי ורחוק מדי מהנוף שלי , אני אאבד עניין. כי כזו אני – לטוב ולרע.

לפנק: אני אוהבת לפנק אחרים, אבל לא פחות מזה את עצמי ובעיקר כשאני מרגישה בודדה ועצובה. אפנק את עצמי כמעט בכל מחיר ואני לא מחכה שאף אחד יעשה את זה בשבילי. למדתי מזמן לעשות את זה לבדי לעצמי, כי כזו אני – לטוב ולרע.

רגשות: אני חושפת אותם מהר וחזק ומי שלא יכול לעמוד בלחץ, בעומס ובכנות, אז ביי, כי זו אני- לטוב ולרע.

ללכת עד הסוף: אני אדם אבסולוטי כמעט בכל דבר קיים ואם התחלתי משהו אמצה איתו את “הדין” עד הסוף, כי זו אני – לטוב ולרע.

החלטות: אני מקבלת מהר מאד ובעיקר מהבטן ולא טעיתי עד היום בכמעט שום דבר, או לפחות לא במשהו חשוב או בלתי הפיך, אז אל תנסו לשנות את דעתי כי אני לא אקשיב לכם גם ככה, כי זו אני – לטוב ולרע.

לפרגן: פעם לא ידעתי איך כי כנראה לא ממש לימדו אותי לזה..אבל ברגע שגיליתי כמה זה כיף ושזה בכלל לא עולה לי כסף, זמן או אנרגיה, מיד התחלתי לפרגן לכל מי שראוי, חבר שלי או שבא לי, אז אם בא לכם פרגון ממני, תישארו קרובים אליי ותקבלו הרבה ממנו ובאהבה, כי כזו אני – לטוב ולרע.

כתיבה: תשוקה שהתחילה אצלי לפני קצת יותר משנתיים ומאז מסרבת לעזוב את נפשי וגופי ואני מודה לה על כך לעולמים- על מה שנתנה לי וגם למי שנהנה ממנה. אני לא פוחדת אם יבוא יום והיא תעלם לי, כי אני יודעת שהספקתי הרבה במעט זמן ובכלל משהו אומר לי שהיא תמיד תישאר בתוכי.

כן אני מאלה שמאמינה שהכל מסתדר לה בסוף. אני אופטימית חסר תקנה, כי כזו אני- לטוב לרע.

חג שמח לטוב ולרע

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר