טריפל דייט – הצד של סיגל

5b8a7dd6a6fd9.jpg

**הצד של סיגל 

“אני מתגעגעת אליך בטירוף” כתבתי לערן וזכיתי כעבור שתי דקות לשלושה לבבות אדומים.

הרגשתי שיש לו רגשות עמוקים אליי לפי כל המסרונים והמתנות הקטנות שהוא הביא לי בכל פגישה שלנו, כאילו שהוא רצה להוכיח לי כמה הוא חושב עליי גם בשעות וימים שהוא לא לידי. הסקס איתו היה מושלם ולא ידענו שובע אחד מהשניה ובין לבין החלפנו תמונת מחרמנות ומסרים שלא יביישו טקסט של ספר אירוטי איכותי.

לאחר חודש יחד, הנחתי לרגשות שלי להופיע, כאלה שלא הראיתי מזמן לגבר , למרות הסכנה הכרוכה בכך. חוויתי אכזבה גדולה מדי עם יואב ולא הרבה זמן אחר כך ערן הגיח לחיי ומאז הוא שם, נוכח, אוהב ובעיקר מצליח להשכיח ממני את הטעם המר שהותירה אחריה הבגידה שלו.

מסיבת יום ההולדת עשרים ושבע שלי התקיימה בביתי, לפי המסורת ואחרי שערן העניק לי את המתנה המושלמת, סוף שבוע בפראג בסוכות, הייתי בהיי במשך כל המסיבה.

היה שלב שהוא נעלם לאיזה שעה ואף אחד לא ידע לאן, אבל לא נתתי לשדונים הקטנים שלי של חוסר בטחון מהקשר הקודם, להתעורר ולהפריע לי לבלות במסיבה עם כל חבריי.

מיכל היתה חברת ילדות וכמו תמיד נראתה מעולה, עובדה שפעם קצת הפריעה לי כשהיינו יחד סביב גברים בעיקר. עד כמה שנראיתי מעולה, היא תמיד הצליחה להתעלות עליי מבחינה חיצונית וכובשת גם מבפנים. היום זה לא הפריע לי יותר וחשתי בטחון בעיקר בעקבות הקשר שלי עם ערן.

בסוף המסיבה קבענו להיפגש בחמישי כדי להשלים פערים והחלטתי שאני חייבת שהיא תפגוש את ערן ותחווה לי עליו דעה של חברה טובה וחכמה. היא היתה שם אחרי הסיפור עם יואב, תמכה ושלפה אותי מכל הבורות שנפלתי אליהם, בכל פעם שזכרון שלו עלה והביא איתו לילות רוויים בבכי.

העובדה שהיא פגשה גבר מסתורי במסיבה שלי היתה חידה בעיניי, מאחר והכרתי היטב את כל החברים שהיו בערב ההוא וחוץ מאיתמר שנפרד מחברתו לאחרונה וירין שהיה רווק מושבע וככה רצה להישאר, לא היה עוד רווק אחד פנוי בשטח.

יום חמישי הגיע ובמסעדה נפגשנו והתחבקנו בזמן שחיכינו לבני הזוג שלנו, מתרגשות כמו שתי נערות צעירות. לא הספקנו לספר הרבה על הגברים בחיינו כשראיתי מרחוק את ערן נכנס עם המכנס ברמודה החדש שקניתי לו לפני שבוע.

התרוממתי והתחלתי ללכת לקראתו עם זרועות פתוחות כדי לקבל ממנו חיבוק חזק, בדיוק כפי שאני אוהבת.

הוא חיבק אותי, אבל משהו השתנה בחיבוק ומהר מאד הוא הרפה את החיבוק ולתדהמתי עזב אותי ומבטי עקב אחריו הולך למיכל ואוסף אותה לחיבוק חזק. בתחילה חשבתי שאולי הם הכירו במקרה בעבר ולכן הופתע לראות אותה כאן, אלא שהחיבוק והנשיקה שהתלוותה אליה הבהירו לי אחרת לגמרי.

“רגע, מה קורה כאן?!” צעקתי וכמה ראשים במסעדה הורמו לכיווננו.

מהתגובה של מיכל הבנתי שגם לה החיבוק שלי עם ערן היתה הפתעה לא טובה.

“גם אני רוצה לדעת” היא הגיבה לאחר שהדפה את ערן ממנה, קולטת רק אז אולי את החיבוק שאני זכיתי לו.

ערן עמד בין שתינו, מביט פעם בי ופעם במיכל במבט נואש, שלא ברור אם יש מילים שיכולות להחליף את המבט הזה ולהסביר אותו.

השאלות נשאלו מהכיוון של מיכל ושלי וכשהחידה נפתרה נותרנו כואבות והמומות. ערן ניסה לומר משהו, אבל בסנכרון מופלא, שתינו צעקנו עליו שישתוק.

מההלם והכעס שבעבע בי הרגשתי צורך לזרוק על ערן משהו, לא משנה מה. מבטי תר מסביבי אחר משהו שיפגע בו בלי להרוג אותו ממש. מדים של כלא לא יתאימו לצבע העיניים שלי והוא בהחלט לא שווה את המאמץ.

קנקן המים שהובא לנו על ידי המלצרית החמודה דקות קודם נראה הולם את המצב. כמי שהרגישה חנוקה כאילו הדמעות שלה בעצמה עומדים להטביע אותה, שפכתי עליו את כל תכולת הקנקן ולרגע הצטערתי שלא הזמנתי קפה רותח במקום מים.

את מה שעשתה מיכל אפילו אני לא צפיתי, לא מהבחורה הביישנית והעדינה הזו. ערן התקפל מהכאב של הבעיטה שלה בין רגליו ואני רק עמדתי וחייכתי לכמה שניות, גאה במיכל.

ואז היא הלכה…..

להישאר עם ערן ולבדוק מה קרה כאן כדי להבין איך דבר כזה יכול לקרות לי פעמיים ברצף או לרוץ אחרי מיכל ולתמוך גם בה מהבגידה שהיא חשה, ומי כמוני יודעת לנחם, היו ההתלבטויות שלי באותו רגע.

זה לקח לי עוד שני רגעים קטנים להגיע להחלטה שאת האשפה אני משאירה למשאית הזבל לאסוף ואלך לתמוך בחברה שזקוקה לי ולהיתמך בה באותה מידה.

אני יודעת שיש כאן איזה מסר שאני אמורה ללמוד ממנו ומשום מה לא לסמוך על גברים או אנשים בכלל, הוא לא המסר.

יצאתי בסערה מהמסעדה לכיוון רכבי ומצאתי שם את מיכל עומדת ובוכה. אספתי אותה לחיבוק חזק ושתינו בכינו יחד על מר גורלנו.

“זוכרת מה אמרת לי בלילה הראשון אחרי שגיליתי על יואב?” אני שואלת את מיכל ומנגבת את דמעותיה.

“לא” מיכל אומרת ומושכת באפה, מחטטת בתיק שלה ומחפשת טישו ככל הנראה.

“את אמרת לי שיואב לא בגד בי, הוא בגד בעצמו כשלא טרח לסיים קשר שלא היה לו מספיק או טוב עבורו ובחר בדרך פחדנית כדי לצאת ממנה. ערן הוא גם פחדן מאותו סוג. היה לי חוסר מזל פעם נוספת עם פחדנים, אבל הבעיה היא בהם ולא בי, את זה אני יודעת והרבה בזכותך.

מה דעתך שנמשיך מכאן לפאב החדש שפתחו ליד המשרד שלי ונאתר לנו את שני הגברים הכי לא פחדנים שנוכל למצוא שם?” אני אומרת לה בחיוך מאולץ, שנמצא שם עבורי לא פחות מאשר עבורה.

“אני אומרת שאני אוהבת אותך חברה יקרה שלי וגם את העצות שלי” מיכל חיבקה אותי חזק ונכנסו לרכבי ממשיכות משם כמו תלמה ולואיז, עם יעד ברור למצות את הערב הזה למטרה טובה ולהותיר מאחור את כל מה שעשה לנו רע בדקות האחרונות.   

 הצד של מיכל   www.amour.co.il/amour-media-story-256031

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר