מאחורי הוילון בפריז הרחוקה / סקסי בלוז

“תמדדי את החצאית הזו,” קרצתי אליה.

“נראה לך?” היא ענתה לי והמשיכה להסתכל בבגדים.

“קדימה בייב, תמדדי אותה ותצאי מתא המדידה שאראה אותך” שמתי את החצאית בידיה וכיוונתי אותה לתא המדידה.
נסענו לפריז לחופשה זוגית. רק היא ואני וזמן איכות שלנו. הייתי חרמן עליה פחד. מזמן לא היינו ככה לבד רק שנינו. רציתי שהטיול הזה יהיה אחר והתכוונתי לממש את זה. כשנכנסנו לכלבו הגדול החצאית הקצרצרה שהיתה תלויה שם משכה את עיני. אני יודע שזה לא הטעם שלה ואני גם יודע כמה לוהטת היא תיראה בה.
“נו מה קורה?” שאלתי אותה מעבר לוילון אחרי שהתעכבה יותר מדי.
“עזוב, היא קצרה. אני לא יוצאת.”
בדקתי שאין אף אחד סביבי ונכנסתי לתא. סוגר היטב את הוילון הכבד מאחוריי.
היא עמדה שם בגופיה, חצאית קצרצרה, יחפה עם קוקו גבוה. כ”כ מפתה, כ”כ סקסית.
“מה אתה עושה?” היא נבהלה וצחקה כשהצמדתי אותה לקיר התא מול המראה.
“תכף תראי,” התחלתי לנשק אותה. “תכף תראי ותרגישי,” אמרתי לה שוב, נצמדתי אליה, איברי מסביר לה בדיוק מה קורה לגופי.
“אתה לא נורמלי!” היא נישקה אותי בחזרה בלהט, מלטפת את ראשי מצמידה אותי אליה עוד.
הוצאתי את שדיה המלאים מהגופיה וינקתי כל אחת מפטמותיה. מצצתי וינקתי אותן כאילו שנים לא חשתי אותן והן בתגובה הזדקרו בתוך פי ואגנה נע צמוד לאגני.
הריח שלה שיגע אותי, גופה המלא, הסקסי, הלוהט שנצמד אליי הטריף אותי לגמרי. הרמתי את החצאית הקצרצרה הזו, ליטפתי את ירכיה והתחלתי להוריד את התחתונים.
“כדאי שנפסיק” היא אמרה בשקט ולא היתה בטוחה בדבריה. כשתחתוניה היו בידיי גלגלתי אותם לכדור וקירבתי אותם לפיה. “להפסיק?” לחשתי לה מלטף לאט את שפתיה. היא רק נענעה ראשה לשלילה ואני הכנסתי את התחתונים לפיה. “את תצטרכי את זה” ובלי מילה נוספת ירדתי על ברכיי.
הרמתי מעט את החצאית. המראה היה משגע. ירכיה שנפתחו מעט וביניהן משולש חלק, נשי, מגרה.
רציתי לזיין אותה כאן ועכשיו, רציתי לחדור אליה ככ מהר ועמוק שצעקותיה יישמעו מחוץ לחנות אבל רציתי יותר להסניף ולטעום את ריח וטעם חרמנותה.
הרמתי רגל אחת שלה על כתפי ואת אנחתי הבלעתי בתוך שפתי הפרח שנפתחו. וורודות, מבריקות ממיצי חרמנות ומדהימות, זה המראה שהיה מולי. העברתי את קצה לשוני על שפתי איברה והרגשתי איך היא עוצרת את נשימתה. התחלתי ללקק אותה מעלה ומטה וכתגובה היא הזיזה את אגנה אליי. כמה חרמנית היא היתה, כמה לוהטת. בשתי אצבעות פישקתי את שפתיה ולשוני החלה לטעום את הדגדגן שלה, אצבע נוספת החדרתי לתוכה בבת אחת. שמעתי אותה צועקת לתוך התחתונים שבפה שלה, היא ליטפה לי את הראש וקירבה אותו יותר אליה. ליקקתי וזיינתי אותה עם האצבע והיא כולה רועדת ונאנחת מנסה לשמור על שקט.
הרגשתי את הזין שלי פועם בתוך הג’ינס, מת להשתחרר, מת לזיין.
“כן, כן, כן” היא צעקה בקול חנוק. ידעתי שהיא רואה הכל דרך המראה שמולה. החדרתי אצבע נוספת לתוכה ויחד עם הלשון היא גמרה ברעידות ושרטה את כתפיי. לא הפסקתי. כשהגלים של הגמירה שלה טיפה נרגעו המשכתי שוב. לא יכולתי להתנתק מהטעם הזה שלה, היא לא הפסיקה להרטיב ואני המשכתי עוד ועוד גורם לה לגמור פעם אחר פעם בתא מדידה בפריז הרחוקה.
התרוממתי והבטתי בה. היא היתה מדהימה. מסופקת, מזיעה, מותשת.
היא הוציאה את התחתונים מפיה וקירבה אותם אל פי.
“קח” היא אמרה, “תכף, בחנות השניה אתה תצטרך אותם.”
כתיבה וצילום: Sexy Blues
בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר