יצירה בארבע ידיים / הנוסע

570906e2623df.jpg

מאז ומתמיד היא אהבה להפקיד את גופה למגע מיומן. ההתמסרות שלה היתה טוטאלית, כל עצב בעורה רטט למגען של ידיים שהחליקו עליה ופרטו על גופה משל היתה סטרדיוואריוס.

במיוחד אהבה את תחושת השמן החם בעל ניחוח הלימון שהיה נמשח על גופה הנשי והופך את עורה לעוד יותר חלק ונעים משהיה בדרך כלל.

רק דבר אחד העיב במקצת על תחושת העילוי שהיתה מרגישה, והוא הכלל האתי שמנע ממי שזה לא יהיה, גבר או אישה, להביא אותה לרגיעה מוחלטת, לנפץ את המתח המיני שנצבר בתוכה לכדי פורקן אחד חזק וארוך.

תמיד זה היה כך

אבל הפעם, היא ידעה שזה יגמר אחרת…

 

זה התחיל כמו כל מסאז` רגיל. גופה הערום היה מכוסה במגבת בזמן ששכבה פרקדן והניחה לידיים הנעימות והחמות של האישה שטיפלה בה לפוגג את המתח שנבנה בה..

הקול הנעים, והדמיון המודרך גרמו לה להפליג למרחקים….

פתאום, הרגישה בנוכחות שלו

מבלי לפקוח את העיניים ידעה שהוא שם לידה, מביט בה בעיניים אוהבות, מתענג על העונג שלה..

לאט לאט המגבת ירדה, חושפת את שדיה המושלמים למגע הידיים החמות, היא הרגישה את השמן מטפטף על פטמותיה ומיד אחריו החלו הידיים לחולל בה ניסים קטנים של עונג. כל שד קיבל טיפול יסודי ומעמיק, כל פטמה זכתה ליחס מלכותי וכשניפלטה ממנה אנחה קטנה של עונג היה זה הסימן שהיא מוכנה לבאות…

 

המטפלת הסירה בעדינות את המגבת, תוך כדי שידיה מחליקות מטה במורד הבטן, אל ירכיה שנפשקו מאליהן, כמהות למגע הידיים החמות והמלטפות. ריח הקטורת באוויר והמוזיקה הנעימה ערפלו את תחושת המציאות, כשלפתע היה נדמה לה, שעוד זוג ידיים הצטרף לזה שמרפרף ומלטף את שיא נשיותה, היתכן שהיא שקועה בפנטזיה ?

באינסטינקט הושיטה את ידיה לצדדים כלפתע פגעה ידה בזיקפתו של הגבר ששכב לצידה.

הפנטזיה, היתה למציאות, ואכן ארבע ידיים ניגנו עליה כעת, בעוד ידיה של המטפלת טופפות על מרכז האנרגיה שלה, ידיו של הגבר שלצידה, שהיו חמות כמו ידי המטפלת לשו וליטפו, צבטו וחיככו את שדיה ופטמותיה.

היא ידעה שהיא מטפטפת, ומבלי לפקוח את עיניה, באינסטינקט של אלת מין החלה מלטפת את הזקפה החמה והקשה שהיתה מונחת בידה.

המטפלת הרגישה את החום הנפלט מבין רגליה, וחייכה אל הגבר, כאילו מברכת אותו על הצטרפותו למעגל המגע והחום. מבטים של הבנה ותיאום הוחלפו ביניהם והקצב גבר..

הידיים שעל שדיה ניגנו בתיאום מושלם עם הידיים שבין רגליה וגרמו לה להחליק מעלה ומטה ביד משומנת על הגבריות המוצקה שבין רגליו.

הקצב גבר שוב וגופה התקשת והתעגל בזמן שחוותה את האורגזמה הראשונה שלה.

המטפלת החליקה את ידה לצידי גופה, לאורך היד שלה, עד שאחזה גם היא בזקפה המשומנת, ושתיהן החליקו עליה בתאום מושלם, מעלה ומטה.

זה הטריף אותו, ובתגובה החליק את ידו אל בין רגליה, לנשיותה הרטובה והמייחלת. שתי אצבעות ארוכות חדרו לגופה ונצמדו לתוכה, נוגעים בדיוק בכפתור העונג שנחבא בעומקה… לפתע הרגישה את ידה של המטפלת, מונחת על ידו של הגבר, ויחד, במגע חם וחושני, בתאום מושלם, הם חדרו לתוכה, מעסים את כולה, נפש וגוף…. האורגזמה השניה לא אחרה לבוא…

 

היא פקחה את עינייה, אחזה בצווארו, משכה אותו קרוב לנשיקה חמה ולוהטת ולחשה באוזנו “אני צריכה להרגיש אותך בתוכי עכשו !”

הוא נשכב על צידו והמטפלת, שבנתיים נסכה שמן חם על ידיה, אחזה ביד אחת בזין שלו, וביד השניה באשכיו, והחדירה אותו לתוכה עד הסוף, הצעקה שבקעה ממנה נבלעה בצעקתו, והמטפלת השאירה את ידיה בין רגליהם, מלווה כל תנועת חדירה בידיים מלטפות, לכל אורך הזין ובמקביל על הדגדגן שהיה חם ומרוגש…

קולות הנשימה גברו, הקצב שוב התגבר, וגל של התכווצויות שהרגישה לאורך הזין שאחזה הבהיר לה שהוא חווה את האורגזמה הראשונה שלו.

כמו מלאך או יצור שמיימי אחר, החלה המטפלת להעביר אנרגיות לגופו של הגבר שהגיב כמעט מיד, וזקפתו התמלאה והתקשחה מוכנה לסבב אהבים נוסף.

 הפעם החליטה שהיא רוצה אותו מעליה, רוצה להרגיש את גופו, את חומו, את הזין הקשה שלו בתוכה…

היא משכה אותו אליה, נותנת למטפלת להוביל את איברו הקשה אל בין רגליה. המטפלת לעומתה, ידעה שאין מה למהר, ובאוחזה באיברו החלה מחככת אותו בדגדגן שלה, קריאות העונג והשמחה העידו שהאינסטינקט של המטפלת היה נכון ומדויק, ולא עבר זמן רב ושוב קריאות רמות של סיפוק מילאו את חלל החדר. “עכשו את מוכנה” לחשה לה המטפלת, והיא פקחה את עיניה וראתה איך היא מורחת שמן חם על גבו של הגבר שמעליה, מחליקה אותן לאורך הגב עד לישבן המגרה שלו ואז בתנועה חדה וארוכה, דחפה אותו כך שהזין שלו חדר לתוכה עד הסוף…..

 

איך שהיא אוהבת את זה !! בתנועות חזקות נכנס ויצא ממנה שוב ושוב, והיא החלה בונה בתוכה את האורגזמה המיוחלת, אבל אז, מבלי שציפתה לכך, הסולו שוב הפך לדואט, ויד חמה אחת עירסלה את שדיה בזמן שהיד השניה עיסתה במרץ את הדגדגן שלה

 אי שם ,עמוק במגרות נפשה, התנפץ גל של אושר והציף את כל כולה. הגוף שלה המטרף ליצירה השמיימית והחל נע בקצב מתואם לתנועות החדירה. האנרגיה המינית החזקה שהיתה בחדר הציפה את שלושתם באור לבן בוהק….

 

לאט לאט נפקחו העיניים, לאט לאט הוסדרה הנשימה, לאט לאט חזק הדופק לסדרו

 

אבל החיוך,

החיוך לא מש משפתותיהם, כל היום שלמחרת…

 

בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר