נמרה לוהטת / סקסי בלוז

58c2326832fd9.jpg

המלון היה רגוע סופסוף. אחרי נשף המסכות שנערך לאורחים כמעט כולם התפזרו והלובי היה שקט. ההזמנה לשרות חדרים לא היתה שונה. קצת אלכוהול ונשנושים. הייתי עייף כשעליתי לקומה החמישית עם ההזמנה. מהחדרים נשמעו קולות של אפטר פארטי שבין הסדינים. נקשתי בשקט בדלת ולהפתעה הזו לא ציפיתי. זו היתה הנמרה מהנשף. 

היא עמדה שם בשמלת נמר צמודה ששדיה איימו לצאת וקצרה כל כך שאפשר היה לראות את הרווח בין ירכיה. כבר בנשף היא משכה את תשומת ליבי בהליכה הנמרית שלה, במסכה שדרכה ניתן היה לראות את התשוקה בעיניה.
“כנס, אף פעם לא ראית אישה?” היא זרקה לעברי ופסעה לפניי בעודי מביט בפלחי ישבניה המציצים מהשמלה.
הרגשתי את המכנסיים פתאום הדוקים מדי. 
פסעתי אחריה והנחתי את המגש על הדלפק.
“תמזוג!” הורתה לי ונשענה על הדלפק.
היה קשה לעמוד מול שפע הסקסיות הזו ורציתי לעזוב את החדר וגם להישאר.
מזגתי במהירות וביעילות ופסעתי לאחור.
“תגיש לי!” קולה היה צרוד חד וחותך. 
הבטתי בנמרה הזו שמולי וראיתי בעיניי לפתע גורה קטנה.
“חסר תועלת!” סנטה לעומתי והרגשתי את אדי האלכוהול מפיה. היא התכופפה מעט אל הדלפק לקחת את הכוסית ובשני צעדים סגרתי מרחק ונצמדתי אליה. “תישארי כך מכופפת” לחשתי לה בשקט וביד אחת הרמתי מעט את שמלתה. חוטיני קטן מנומר נגלה לעיניי וישבן מדהים, עגלגל וסקסי.
“נסחפת לא? תזהר הנמרה הזו טורפת” היא אמרה וסיבבה ראשה להביט בי.
החבטה על ישבנה הדהדה בחדר וכך גם הצעקה שלה. סימן כף ידי הופיע מיד על ישבנה והרגשתי שאני חייב לטעום אותה, להכניע את הנמרה שתהיה גורה מגרגרת. 
“שתקי!” לחשתי לה שוב רגע לפני החבטה הנוספת על ישבנה. סיבבתי אותה אליי והושבתי אותה על כיסא הבר.
“יש לי עסק עם אריה אני רואה” אמרה משועשעת ואני חפנתי את שדיה שבבת אחת יצאו מהשמלה וינקתי ומצצתי את הפטמות הגדולות והמגורות. 
משהו בה התמכר לתחושה, הלוחמנות החלה לעזוב אותה. הזין שלי עמד בוער וחם אבל יותר משרציתי לזיין רציתי לטעום את הגורה הזו.
בתנועה אחת החלטית ומהירה הרמתי את שתי רגליה על כתפיי. השמלה הקצרה גם כך התרוממה מעלה וחשפה איבר חלק, וורוד עם ניצני רטיבות בתוכו.
נמרה רטובה יש לנו פה הבטתי אל עיניה שמאחורי המסכה ומוללתי את פטמותיה מכאיב ומענג לסירוגין.
היא נשענה אל הדלפק על מרפקיה ואני נסוגתי מעט.
“לא” לחשה בקולה הצרוד. הפעם לא היה ציווי בקולה רק צורך ורכות. 
היא היתה כך חשופה ולוהטת מולי ואני הסטתי את החוטיני הצידה ועברתי עם אצבע על כל אורך החריץ שלה. היא נאנחה בקול כשנתתי לה ללקק את האצבע, לטעום את עצמה.
“עוד!” שוב חזר הציווי אל קולה ואני תפסתי פטמה אחת בין שפתיי ונשכתי אותה עד שהיא התפתלה. “בבקשה” נאנחה ואני נשקתי לפטמתה הכואבת. “יופי גורה” אמרתי והורדתי את פניי אל בין רגליה. עקביה ננעצו בגבי כשהיא הזיזה את האגן אליי. העברתי את קצה לשוני על הכוס הרטוב והחם והיא החלה להתפתל. היה לה טעם אלוהי, שופע נשיות מחרמנת שאי אפשר לשבוע ממנו.
ליקקתי אותה מעלה ומטה מניח לה לגרגר כמו גורה ולהיאנח וטעמה מילא את פי. היא התפתלה כמו נמרה וייללה כמו גורה כשינקתי את הדגדגן שלה, משחק איתו בלשוני בלחיצות ועיגולים. הרעידות שלה נעצו את עקביה עמוק יותר בגבי וזה היה כאב מלא עונג. 
לא יכולתי לפספס את הרעידות שלה שהעידו שהיא קרובה אבל רציתי עוד. עצרתי את הליקוקים ונשפתי על איברה. הגוף שלה התפתל בגמישות המצדיקה את תחפושתה.
התלבטתי אם להפסיק ולזיין אותה ונכנעתי לטעמה, מלקק עוד ועוד את הדגדגן שלה, מרטיט את גופה עד שהחלה לגנוח בקול ואורגזמה אדירה התפוצצה בתוך פי.
פניי היו מלאות רטיבות נשית ואני נישקתי את איברה ברכות. אחר,  הורדתי את רגליה מעליי והתרוממתי קרוב אל פניה.
“עדיין לא הגשת לי לשתות” היא לחשה בחוצפה, עדיין מתנשמת מהגמירה שלה.
“צודקת” עניתי. “יש לי עבורך משהו טוב יותר מהיין” נישקתי אותה ופתחתי את מכנסיי…
כתיבה וצילום: Sexy Blues
בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר