מד עונג

59074c28b535b.jpg

בפעם הראשונה שגאיה נתקלה בסיפור שלי, היא בכלל עמדה לסגור את הדפדפן, שחלילה לא יראו סיפור סקס על המחשב שלה. היא קראה רק את הכותרת “מורתי, תשוקתי” והבינה שמדובר בקשר אסור. הסמן זז מיד אל עבר סימן ה”איקס” הקטן בפינת המסך, אך הדפדפן לא הגיב, אז בינתיים,  מבלי משים, היא התחילה לקרוא.

מילה רדפה מילה ומשפט רדף משפט.

תחילה היא קראה את המילים באיטיות, מתוודעת אט-אט אל הפנטזיות האסורות שלי על נשים בשלות ומבוגרות, אך אז הקצב גבר. היא גמעה משפטים שלמים ברצף, כמעט מבלי לשחרר אוויר. בלי שהיא שמה לב חום גופה עלה פלאים, ועם כל שורה שקראה היא דמיינה איך היא הופכת לגיבורת הסיפור שמקבלת את לשוני בברכה.

הדפדפן חזר להגיב, אך במקום לסגור אותו היא המשיכה לקרוא עוד פסקה ועוד פסקה בשעה שידה הדרימה בגופה עד שהרגישה נפוחה ורטובה. היא החלה ללטף עצמה בעדינות ביד שמאל ובימין לגלול, עד שהגיעה אל המילים “המשך יבוא”.

באותו רגע, צמד המילים הזה היה הדבר הכי גרוע שהיה אפשר לעולל לגאיה, והיא החליטה לשלוח לי הודעה.

היא רצתה המשך.

דיברנו במשך שבוע, כשאני שולח לה המשכים שנוצרו רק לעיניה, עד שגאיה השמרנית לא יכלה להחזיק את עצמה ורצתה שניפגש.

גאיה היתה נשואה, עם ארבעה ילדים, והדבר האחרון שחשבה שיקרה לה זה שהיא תעמוד בדירתו של צעיר בן 25, כמעט בגיל של בנה הבכור, ותסמיק ממבטו מלא התשוקה כשהוא סוקר אותה. מתוך השיחות הארוכות שניהלנו ידעתי שבאותו רגע עברו בראשה עשרות מחשבות. זה התחיל מכך שהיא לא זוכרת מתי בעלה הסתכל עליה כך בפעם האחרונה, והמשיך בכך שהיא לא זוכרת מתי גמרה כמו הגיבורה מהסיפורים, והמחשבות המשיכו לזרום… האם הדברים שכתבתי יכולים להפוך לאמת מבחינתה? ידעתי שהיא לא העזה לדמיין את לשוני מטיילת על גופה. מבחינתה היא באה רק כדי לראות אם אני אמיתי.

הבטתי בה וראיתי שהיא היתה זקוקה כל כך למגע שירצה רק אותה, למגע שיתרגש אל נוכח גופה הנשי, הבשל והצמא לתשוקה. יכולתי כמעט לחוש איך היא נרטבת בעוד אני רק סוקר אותה.

כשעמדה לראשונה מולי, צבטתי את עצמי לראות שאני לא חולם. הפנטזיה שלי קמה לחיים מתוך המוח המעוות שלי ועמדה לנגד עיניי – רגליים בשרניות וירכיים שגרמו לי לנוקשות מיידית, הגם שהוסתרו על ידי חצאית קצרה שהגיעה כמעט עד ברכיה, גוף מלא עם חזה עצום שגרם לי לרצות ולקרוע את בגדיה באותו רגע, אבל הדבר היפה ביותר עוד ציפה לי מעל החזה. מעל לצווארה הענוג שקרא לשפתיי, הסתתר חיוך מבויש, שפתיים אדמדמות ומלאות שיצרו את החיוך הסקסי ביותר.

התקרבתי אליה כדי לנשק על לחיה. אני בחור די גבוה, כך שלשניה אחת ראשה עמד בקו מקביל אל הכתפיים שלי, ממש מול הצוואר שטרם בואה נמרח בעדינות בבושם הטוב ביותר שלי. הרגשתי איך היא שואפת באטיות אל ריאותיה את הניחוח של הבושם שהתערבב עם ריח הגוף שלי. התקרבתי אל לחיה והדבקתי אליה את שפתיי.

לאחר שעזבו את לחיה החלו שפתיי לרדוף אחרי טעם לא מוכר. בכל פעם שהנחתי את שפתיי במקום אחר הרגשתי טעם אישה כמו שמעולם לא פגשתי.

הייתי סטוציונר לא קטן. שכבתי עם עשרות ואולי אפילו מאות נשים, אבל כולן היו בנות גילי. מעולם לא טעמתי מטעם בשלות השנים שהתפזר לכל עבר על גופה של גאיה.

התקדמתי בעדינות אל אוזנה, נושך קלות את התנוך ומרגיש איך רטט קטן עובר בגופה הענוג, מרטיט את שדיה העצומים עד לקצות אצבעות רגליה.

הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים. לא ידעתי איפה להניח את לשוני קודם. המשכתי מתנוך אוזנה אל עבר הצוואר שהאדים לקראתי. שפתיי בקושי נגעו בו והרגשתי איך חום גופה עולה ומתפשט, נשיפות קטנות של התרגשות שרקו דרך שפתיה המלאות. ידיי החלו לטפס מתחת לחצאיתה ופיסלו בידיהן את ירכיה הבשרניות, מתענגות על כל נקודה של נשיות שגרמה לאיברי להזדקר עוד ועוד תחת הג’ינס, מאיים לפתוח את כל הכפתורים. כשהאצבעות שלי טיפסו במעלה ישבנה לא יכולתי יותר. בחוסר עדינות משווע הרמתי אותה בידיי ונשאתי אותה אל חדר השינה, שם הנחתי אותה על המיטה. זה היה המקום הכי מתאים לה בעולם. פשוט עמדתי שם מעליה ומולה והבטתי בה. רציתי שיישרפו לה הבגדים באותו רגע, אבל ניסיתי להרגיע את גופי.

מבט זר עלה בעיניה, כאילו גאיה נעלמה. זאת לא גאיה מדברת עכשיו, אלא האלטר-אגו המטורף שלה, זאת המחשבה שעברה בוודאי בראשה, כי איך, לעזאזל, הבחורה הדי-שמרנית, אם ורעיה למופת, שכל הזמן דאגה לכולם חוץ מעצמה, רוקמת לעצמה בראש את הפנטזיה הזאת שמתגשמת ברגעים אלה ממש?

היא הסתכלה עליי וראתה איך הג’ינס שלי נאבק באיבר שמתחתיו. היא ראתה איך אני מסתכל עליה במבט מלא תשוקה. רק מהמבט היא יכלה להרגיש כיווצים בבטן. היא לא זכרה מתי הרגישה כל-כך רצויה. היא ידעה מה אני רוצה באותו רגע ורצתה להמם אותי. בשתי תנועות מיומנות משכה מעליה את החולצה והשאירה לי להיות מופתע משדיים חשופים ללא חזייה. היא נהנתה מהמבט המשתאה שלי והאלטר-אגו החליט לקחת את זה רחוק יותר. היא התיישבה על המיטה ובאצבעה הורתה לי להתקרב. כשהתקרבתי היא החלה לפתוח את כפתורי הג’ינס, משחררת את איברי לחופשי. לאחר הראשון, כל השאר נפתחו מעצמם, והיא השילה גם את הבוקסר, ניצבת אל מול איבר עבה שמחכה רק לה. ההבעה על פניה אמרה לי שהיא רצתה אותו באותו רגע יותר מכל דבר אחר בעולם: רצתה אותה בלשונה, בפיה ואחר-כך נעוץ עמוק בתוכה, משפד אותה שוב ושוב עד שתרגיש שבעולם קיימים רק האלטר-אגו שלה ואני.

עשרות סטוצים? מאות סטוצים? הכל בטל!

הלשון של גאיה עברה על הזין הזקור שלי. מעולם לא הרגשתי לשון כזו, כאילו יש לה רצונות משלה, לשון שכמהה לטעום כל נקודה ממני. והיא טעמה… החלה בליקוק השקים הנפוחים עד לנקודה בה החלו להתחבר אל גזע עבה ובשרני שהיא לקחה בלשונה אט-אט, טועמת כל נקודה ממנו עד שהגיעה אל הקצה ושם שיחקה עם לשונה. הרגשתי איך אני רוצה לתפוס בראשה ופשוט להכניס אותו עמוק, אבל החלטתי שבניגוד לכל הפעמים הקודמות בהן הייתי עם נשים, הפעם מדובר במישהי שפשוט יודעת איך לענג אותי אפילו טוב ממני.

היא עינגה אותי עוד מספר דקות עד שהרגשתי שאני עומד להתפוצץ בפיה ועד כמה שהמחשבה הטריפה אותי, עוד לא הייתי מוכן לזה. זזתי אחורה, נותן לה להתחנן לעוד טעימה ממנו, אך במקום זאת נשקתי לשפתיה ולחשתי לה שעכשיו תורי לשחק.

שדיה העצומים היו מחזה מדהים כשהם היו כל-כך קרובים אליי. נישקתי אותה בשעה שידיי עוברות על כל חלק בגופה, החל מרגליה, מסירות את חצאיתה ופוסחות בכוונה על הרטיבות שלה, דרך בטנה, מלטפות אותה בעדינות, עד לשדיה העצומים. כל גופי היה נחוש לגעת בה כמה שיותר, לסחוט ממנה עוד התנשפות ועוד נשימה שנעתקת. ירדתי לטרוף את צווארה. התחלתי לגמוע כל פיסה בו והיא החלה להתפתל. ידיי ניסו להחזיק בשדיה המטריפים, אך כשהיא זזה הם פשוט היו גדולים מדי. המשכתי מהצוואר היישר אליהם ובסיבובים איטיים הענקתי לכל אחד מהם הכרות עם לשוני, כשבקצה פיטמותיה העברתי מעגלים רטובים ורכים שגרמו לה להתכווץ יותר ויותר. כשהתחלתי לרדת מטה, אל עבר הכוס החם והרטוב שלה, שהחום שלו כבר היה יכול לשרוף את הסדינים, לא הפסקתי להביט בה.

יכולתי לראות את עצמי משתקף בעיניה של גאיה, ומה שהיא ראתה היה ראתה גבר צעיר ויפה שמסתכל עליה בעיניו הכחולות כאילו היא הדבר הכי יפה בעולם. היא ידעה, לפי המבט בעיניי, שלא הייתי מוכן לכזאת תשוקה, שהמילים שכתבתי בעבר לעולם לא ישתוו לסערת התשוקות שבוודאי תשאיר כוויות על המיטה. היא ידעה את זה והרגישה רצויה ומלאת תאווה כמו שלא הרגישה מעולם. היא רצתה יותר מהכל טיפול יסודי לגופה. כל נשיקה הייתה פלסטר לנשמתה שחוותה כל-כך הרבה בשנים מאז היא הייתה בעצמה בגיל הילד שעומד לטעום מנשיותה.

היא רצתה, היא רצתה… היא בעצם לא ידעה מה היא רצתה, אלא רק שהקסם ימשיך.

בן 25, כדורסלן, עם מספר צלחות אליפות וגביעי מדינה בארון, ועדיין באותו רגע הרגשתי שזכיתי לראשונה בפרס. פניי קרובים כל-כך אל הכוס המושלם שהתגלה אליי. החום שיצא ממנו עטף אותי ולא יכולתי לחכות עוד רגע אחד. גמעתי אותו כאדם שלא שתה מעולם.

אם היו זורקים אותי במדבר למשך שנה ואחר-כך מציבים לפני כד מים, לא הייתי גומע אותו באותה תשוקה ומהירות שגמעתי את איברה החם.

לשוני עברה והתפתלה על שלל קיפוליה, כל אחד מהם מסתיר מאחוריו עוד מתבליני נשיותה המרתקים. הטעמים חלפו בלשוני והסתחררו עליה, וגופה בינתיים החל להסתחרר גם הוא.

ידעתי שיש לי שלל יכולות, אבל זו ללא ספק היתה היכולת הטובה ביותר שלי. ידעתי ורציתי לעשות זאת הפעם בצורה הטובה ביותר. כל תנועה שלי גרמה לרטיבות נוספת להצטרף אל הלשון שלי ומבחינתי זה היה כמו להוסיף עוד טעם לשלל הטעמים שהתפוצצו לי בפה. ליקקתי את הדגדגן האדום שלה וגופה זז בטירוף. שמעתי אותה גונחת חזק יותר ויותר. לשוני חלפה על חור הכניסה החם והרטוב ונכנסה אליו, הכינה אותו מעט אל האיבר שלי שכל מה שרצה זה כבר לחדור אליה. אבל אז לשוני חזרה אל הדגדגן החם ואל הקפלים, מוצצת אותו ועוזבת אותו, מלטפת את כל הקפלים בעדינות וחוזרת חלילה.

באותו רגע ידעתי שאין גאיה בעולם, ואין אלטר אגו. כל מה שנשאר בעולם היתה פיסת תודעה שאיימה להתפוצץ לרסיסים. הדברים שגאיה הרגישה היו לא אמיתיים, היא הרגישה איך היא מרחפת בשמיים דרך מד עונג שמתנשא אל מעבר לעננים. עם כל סיבוב של הלשון שלי בנשיותה היא הרגישה שהיא נדחפת חזק יותר ויותר מעל העננים, אל הכוכבים ועוד ועוד….

“עוד!” היא צעקה, “עוד, בבקשה… אל תפסיק… עוד קצת… עוד…”

היא לא ידעה בכלל איך קוראים לה, אבל היא ידעה שהיא לא רוצה שזה יייפסק. היא הרגישה איך זרמים בלתי נגמרים שוטפים אותי, שנמצא שם למטה, אבל לא היה לא אכפת, היא רק רצתה להמשיך להתקדם במד העונג הענק הזה שהיא נמצאת עליו עכשיו.

כשהכנסתי את אצבעותיי לכוס שלה, שהתהדק עליהן מיד, והמשכתי ללקק את הדגדגן שלה במחול מהיר ומסחרר, זה הגיע – התפרצות של הר געש הציפה אותי, לבה חמה שיצאה מהכוס הרטוב והתנפצה על אצבעותיי ולשוני. לא הפסקתי, למרות שגופה עלה וירד, והיא התפתלה כאחוזת טירוף. נלחמתי בכל כוחותיי כדי לתפוס את ירכיה ולהשאיר את הפה שלי צמוד לדגדגן שלה. אני בחור חזק, ספורטאי ושרירי, אבל הכוחות שבהם נלחמתי באותו רגע היו כוחות על. ההתפוצצות שהציפה את גאיה הייתה כמעט בלתי אפשרית אבל בכל זאת הצלחתי להשאיר את ירכייה דבוקות אליי והמשכתי לגמוע עוד ממנה לפני שאתעורר מהחלום. ליקקתי וליקקתי עד ששמעתי אותה מצווה עליי: “תיכנס כבר, תיכנס ועכשיו!”

אני לא רגיל לקבל הוראות, אבל מלמעלה שמעתי את אלת הנשיות ומתחתיי את האיבר שלי קורא לאותה פעולה בדיוק, אז הפסקתי להילחם בזה. הרמתי את ירכיה מעלה ונכנסתי עמוק עמוק אל תוך החור החם והצר שעטף אותי באהבה.

 איפשהו בחלל גאיה ליטפה את קצה מד העונג, היא ריחפה על גלים של התפרקות מטורפת ואז הרגישה את הזין שלי חודר אל תוכה. מד העונג התנפץ לרסיסים, היא עפה הרחק מעליו והחלה לדהור עליי, ירכיה מונפות אל על והיא רואה לנגד עיניה אותי נכנס ויוצא, פי מלא מנוזליה, עם חיוך כמעט ילדותי שלא יורד מהפנים. היא תפסה את ראשי ונישקה אותי, תוך כדי שאני נעוץ בה עמוק וחזק.

“עוד, עוד.. תן לי עוד קצת מזה, ילד!” היא לחשה לי.

המשכתי ונשאבתי אל מעגל הסחרחורת שלה, נכנס ויוצא, ממהר יותר ויותר. הרגשתי איך שרירי הרגליים שלי נשרפים בניסיון להגביר את הקצב יותר ויותר ואיך האיבר שלי עומד להתפוצץ בתוך גופה. המשכתי עוד קצת ואז יצאתי, מצווה עלייה להמתין על ארבע. נעמדתי מאחוריה, אחזתי בשדיה העצומים והרגשתי אותם עוטפים את ידיי במקום ההפך, בזמן שחדרתי אליה כשלנגד עיניי ישבנה העסיסי. תפסתי באגנה חזק וחדרתי מהר. צרחה קרעה את גרונה, אבל אני לא שמעתי כלום. ידעתי שאני עומד להתפוצץ ולהציף אותה בזרם של זרע חם. המשכתי לדהור עליה באקט כמעט חייתי, ידיי אוחזות באגנה והיא מתפתלת מתחתיי, עד שגם מד העונג שלי התנפץ לרסיסים, ואני התפוצצתי בתוכה כאילו זה היה הדבר האחרון שאעשה בחיי. זרמים ארוכים של אושר פרצו ממני ומילאו את כל כולה.

גאיה ישבה בחדר השינה שלה, קוראת את המילים שכתבתי לה, ואז כתבה לי: “הלוואי שזה היה אמיתי. הלוואי שיכולתי להיות על המיטה שלך ולהרגיש את כל הדברים האלה. אבל שתדע שבינתיים גמרתי פעמיים רק אל מול המילים האלו.

אולי יום אחד, צובר מילים, אולי יום אחד אגלה אם המילים מנצחות את המעשים או להיפך.

עד אז, תמשיך לכתוב לי”.

ואני יושב מול המחשב שלי וכותב, עוד מילה, עוד משפט ופסיק, כשכולם מכוונים אל שפתיה האדמדמות של גאיה.

אולי יום אחד…

עד אז, אני צובר מילים.

**********

הסיפור מתוך הספר “כחול-לבן”, אוסף סיפורים אירוטיים בניחוח ישראלי של כותבי Amour.

לרכישת הספר הקליקו כאן

*קרדיט תמונה – סמרל

צובר מילים

הבלוג של: צובר מילים

צובר את המילים שלי מהאוויר שמצליח לחדור בסדקים המיזעריים שבשפתייך, מהמבט המפלרטט, האגבי שזרקת לעברי. צובר את המילים שלי מהוויתן של הנשים.

סיפורים נוספים של צובר מילים

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר