“חכי להוראה שלי” – חלק ראשון

59ea55da2c146.jpg

“איפה את עכשיו?” הוא שאל אותה בהודעה קצרה וקרה.

אני בקופה משלמת על משהו” היא ענתה לו וניסתה להסתיר את הטלפון שלה מהאישה המבוגרת שעמדה מאחוריה, שמא תציץ ותראה מה כתוב ובעיקר ממה שתיכף יהיה כתוב שם. היא כבר ידעה מה יהיה הדבר הבא שהוא יבקש ממנה. הוא לא ידעה בדיוק מה זה יהיה, אבל ידעה שיהיה שם משהו מאד שובב ומיני.

היא התרגשה וכן גם התחרמנה מהמחשבה שתיכף המשחק שוב יתחיל. בעצם המשחק כבר התחיל מ”הבוקר טוב סקסית”, שהוא שלח לה, בסך הכל חמש שעות אחרי הפעם האחרונה שהם התכתבו.

הוא הבטיח לה שהיום הוא יכין לה הפתעה מיוחדת ולא הסכים לגלות מה היא תהיה. הם הכירו לפני זמן מאד קצר, אבל מיד נוצר שם הקליק שנדרש כדי שזה יקרה וזה אכן קרה.

הוא המנוסה והיא פעם ראשונה צועדת בעולם שלו, בוטחת באופן מלא בגבר זר שהספיקה לראות רק לכמה שניות כשהוא התקשר להציג את עצמו.

“תכתבי לי כשתגיעי הביתה” הוא הורה לה והתנתק.  היא כבר קיבלה ממנו הוראה שלא ליזום איתו קשר והיא כיבדה את הוראתו, כי היא ידעה שכל עוד היא תתמסר ותרצה אותו, הוא יעניק לה את העונג שהיא זקוקה לו. “כן אדוני” היא למדה לענות לו באופן שהיא ידעה שירצה אותו.

“בעצם, תקשיבי החלטתי שבא לי לנסות איתך עכשיו משהו. הבית שלך רחוק מהחנות?” הוא שאל ומד ההתרגשות שלה עלה יחד עם הסקרנות.

“לא” היא ענתה מהר.

“יופי, אני רוצה שתורידי את התחתונים ותסירי את החזייה ותנהגי בלעדיהם כל הדרך” היא קראה וחייכה לעצמה ומיהרה להגיב לו, “טוב”.

“רגע, תשלחי לי תמונות עם הוכחות לכך וטוב מה?” הוא כתב והיא שוב חייכה לעצמה, כי הבינה שזה קטן עליה. היא כבר נסעה פעם ללא תחתונים למפגש עם גבר ולא ממש התרגשה מזה אז.

“טוב אדוני” היא ענתה מרוצה שמיד ענתה לו כפי שידעה שהוא אוהב.

“יופי, ככה אני אוהב אותך, מתמסרת בלי וויכוחים”. הוא כתב והיא שוב חייכה לעצמה וכבר שילמה לקופאית בחיוך.

היא ירדה לחניון, נכנסה לרכב ומיד התחילה בפעולות הסרת החלקים שנדרשה להסיר. הדום שלה טוב אליה, חשבה בליבה. הוא רצה שהיא תהנה והוא למד מהר מאד מה עושה לה את זה.

העובדה שלאורך כל הדרך הוא שאל, התעניין ובדק שטוב לה, היא זו שהרגיעה אותה ובנתה את האמון ביניהם. היא התמסרה אליו בקלות כפי שלא התמסרה לאיש לפניו, מלבד לאחד ההוא. היא לא יודעת כמה זמן זה יימשך, אבל כל עוד הוא כאן, היא דאגה ליהנות ממנו וקיוותה שהוא ייהנה ממנה גם.

היא נסעה כל הדרך והרגישה את המפשעה שלה בוערת מצורך. הוא בדק מדי כמה דקות מה מדד החרמנות שלה ועד שהיא הגיע הביתה המספר שלה עלה מחמש לשבע ובעשר היא כבר הייתה חייבת שהוא יגרום לה להשתחרר.

את ה”חזרתי הביתה” היא כתבה לו כפי שדרש לפני כן.

“יופי לכי תוציאי את הויברטור שלך” עלה בהודעה והיא רצה לחדרה, זרקה את השקיות על הרצפה בלי לראות על מה נפלו, מהר, רק כדי להגיע לשיא שלה.

“צלמי לי אותו” הוא דרש ומיד היא שלחה לו צילום של ויברטור קטן וורוד שהיא קנתה לעצמה ליום הולדת שלושים. היא ידעה שזהו מוצר חיוני עבורה למקרים שלא יהיה לה גבר לצידה.

“עכשיו תשכבי על המיטה ערומה ותחכי להוראות שלי ותזכרי, אל תעזי לגעת בעצמך” הוא שלח את ההודעה והיא תהתה כמה זמן היא עד תוכל לחכות כך עד שהוא ישחרר אותה לגעת בעצמה.

חמש דקות שלמות עברו והרגישו כמו נצח, היא חיככה את ירכיה אחת בשניה, עוברת לא עוברת על החוקים שלו ויודעת כבר מנסיון של הבוקר, שאם תמשיך כך זה ייגמר בישבן אדום ממכות כף ידה עצמה, בשמו ותמונה להוכחה עד כמה הוא אדום תישלח שוב.

חמש דקות עברו לפני שהיא קיבלה את ההודעה שגאלה אותה “כלבה קטנה, נגעת בעצמך בזמן הזה, תודי עכשיו” הוא דרש לדעת והיא לא הצליחה לשקר.

“קצת” היא הודתה וקיוותה שזה יעבור בשלום.

“ידעתי, חרמנית קטנה שלי, את לא מסוגלת לעמוד בזה. עכשיו תעמדי על ארבע ותחכי לי עשר דקות עד שאכתוב לך הודעה חדשה. וצלמי לי אותך כמובן “. היא עברה לעמידה על ארבע, צילמה סלפי, שלחה לו וחיכתה.

 “מה את עושה?” היא שאלה את עצמה. “למה את מרשה לגבר הזר הזה לשלוט בך כך?” היא לרגע חזרה לעשתונותיה ותהתה בינה לעצמה, אבל הוא שלח לה סימן שאלה ואז “זריז כלבה, אין לי את כל היום”, היא לא המשיכה להתעכב על התהיות שלה והמשיכה לתפקד כדי לרצות ולא בפעם הראשונה בחייה. כנראה שהוא ידע זאת עליה איכשהו עוד לפני שהגיע אליה בכלל.

היא שלחה את התמונה וקיוותה שהפעם תצליח לרצות אותו והוא יאהב אותה כמו בשאר הפעמים.

“יופי, עכשיו תשכבי על הגב, תפשקי רגליים ותצלמי לי את הכוס שלך ואחר כך תלטפי את הירכיים שלך, אבל תיזהרי לא לגעת בעצמך איפה שאסור לך עדיין” היא עשתה כפי שהורה ושכבה על הגב. היה לה קשה לצלם מהזווית הזו והיא לא אהבה את התמונה מכל זווית שניסתה לצלם. היא שלחה את התמונה ורק כעבור חמש דקות נוספות קיבלה תשובה “התמונה לא משהו, אבל הרווחת את השחרור שלך לעכשיו” היא נאנחה וחיכתה להוראה מפורשת יותר.

“תפעילי את הוויברטור על הכי חזק שיש, תדחפי אותו לעצמך לאט לאט ויאללה תגמרי חרמנית שלי” הוא שלח לה והיא לא ידעה את נפשה כבר, דחפה את הוויברטור והעבירה את ידה השניה על הדגדגן, מענגת את עצמה ומדמיינת במוחה את התמונות שלו מהבוקר. היא היתה זקוקה למשהו מוחשי יותר ממנו ברגע זה. היא עזבה לרגע את עצמה ושלחה לו הודעה “בבקשה תשלח לי תמונה של הזין שלך, עכשיו, אני זקוקה לזה” היא חיכתה וראתה שהוא ראה את ההודעה וקיוותה שהוא יסייע לה.

שתי דקות זה לקח לו לשלוח לה תמונה של הזקפה שלו, בדיוק כפי שביקשה. “קחי, תיהני לך”, הוא כתב והתנתק מהשיחה.

היא חזרה לוויברטור והמשיכה מאותה נקודה, בונה לעצמה את השיא האישי שלה, מלטפת, נוגעת במרץ וברגישות בדגדגן שלה, מזיזה את האגן שלה בהתאמה, עד שהיא הרגישה את האורגזמה שלה נבנית ואת הגוף שלה מתקפל. היא גנחה ולחשה את שמו האחד שלה, מתקשה להתנתק מהמחשבות שחוזרות אליה ותוקפות את זיכרונה, מסרבות לנתק אותה מכבליו, גם ברגעים כאלה.

“וואו זה היה נפלא, תודה אדוני” היא כתבה לו ועידכנה אותו, כפי שהתבקשה בכל פעם.

“יופי עכשיו קומי ותתלבשי, יש לי עוד משהו מתוכנן עבורך, אבל אני צריך שתנוחי בשבילו כמה דקות” הוא כתב ומיד התנתק מהצ’אט.

היא התרוממה מהמיטה שלה והחלה להתלבש ועד שהספיקה לחזור מהשירותים ולהתרענן, כבר חיכתה לה ההוראה הבאה. היא הביטה במסך וניסתה להבין למה לעזאזל הוא התכוון. מבט מבולבל ליווה אותה עד שהוא התחבר מחדש ומסר לה את המשימה החדשה שלה.  המשך יבוא…….

 https://youtu.be/waU75jdUnYw 

 

 

כותבת בכחול

הבלוג של: כותבת בכחול

כותבת בכחול כותבת את הפנטזיות ואת המציאות של תשוקות חייה מהרגע שפקחה את עיניה מחדש.

סיפורים נוספים של כותבת בכחול

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר