האשה בקצה הרחוב / סקסי בלוז

5ab3d8561d1aa.jpg

את ריצת הערב שלי תמיד התחלתי בהליכה מהירה עד קצה הרחוב ומשם התחלתי לרוץ. בכל ערב בשעה קבועה מבעד לחרכי התריסים ומעבר לוילון מתנפנף ראיתי אותה. הייתה מברישה את שיערה הארוך והגלי מול המראה. לפעמים לבשה חזיה לפעמים היתה בלי. הייתי מתחיל לרוץ וחושב כיצד נראה כל גופה של האשה בקצה הרחוב.

בלילה של יום שישי באמצע הקיץ פיצוץ הרעיד את הרחוב והכל נהיה חשוך. נעלתי מהר את נעלי הריצה שלי ועם מכנסיים קצרים ובלי חולצה יצאתי לרחוב כמו שאר הדיירים. כבל חשמל נפל וריח אש עלה באויר. לא חשבתי הרבה ורצתי לבית שבקצה הרחוב. הוא היה חשוך כמובן. נכנסתי דרך הגינה הקטנה ודפקתי בדלת.

אחרי כמה דקות היא פתחה את הדלת, לבושה בחלוק שחור ומספיק שקוף כדי שאראה את שדיה.

“ידעתי שתבוא” חייכה ופתחה את הדלת שאכנס. היססתי לרגע וידעתי שכבר לא אוכל לסגת.

הבית היה חשוך כמו כל הבתים בסביבה ורק שני נרות שבת בתוך פמוטים דלקו.

“באתי לראות שהכל בסדר” היה נדמה לי שאני מגמגם ומסמיק והיא חייכה חיוך קטן, סגרה את הדלת והחלה ללכת לתוך הבית החשוך.

התלבטתי לשניה והלכתי אחריה ואחרי התשוקה. היא הלכה עד לחדר פנימי שהיה חשוך לגמרי, החדר בו ראיתי אותה בכל יום.

 נכנסתי וניסיתי להתרגל לחושך. “אולי אביא נר אחד? ” שאלתי והרגשתי אותה מתקרבת אליי.

“לא, אסור להזיז נרות שבת” ענתה והניחה ראשה על חזי.

“חיכיתי שתבוא” אמרה בשקט. “בכל ערב חיכיתי שתבוא במקום לרוץ” ונבהלתי לרגע כשהבנתי שראתה אותי בכל יום.

ידיה החלו ללטף את חזי והיה בי צורך מטורף לגעת בשערה. ליטפתי אותו לכל אורכו, ליטפתי את צווארה וניחוח הוניל הקל על ממנה ומילא את כולי.

נגענו שם בחושך זה בזו. היא פתחה את החלוק והסטתי אותו קלות מכתפיה כדי שיפול. כמעט לא ראיתי את גופה אבל הרגשתי אותו חם, שופע ומצפה.

התלטפנו בהתאמה. היא את חזי וכתפיי ואני את כתפיה ושדיה המלאים שמילאו כל אחד את כף ידי. פטמותיה התקשחו וגם הזין שלי.

ירדתי אל קימורי גופה, מותניה והיא ליטפה את גבי ואת בטני התחתונה.

היה קסם מיוחד בחושך הזה. שמענו את הנשימות, הלחישות והצורך המטורף שתפס אותנו.

היא אחזה בידי והובילה למיטה שהיתה בפינת החדר, נשכבה ומשכה אותי לשכב מעליה. רציתי לטרוף את האשה המסתורית הזו, לטעום כל סנטימטר מגופה. התחלתי לנשק את שדיה, לינוק ולענג את פטמותיה הקשות. היא התמסרה כולה לעונג וכשירדתי למטה פישקה את רגליה לקראתי.

היא נטפה תשוקה. נישקתי את השפתיים התפוחות, טעמתי מהרטיבות וכששני ידיה פישקו את איברה הסתערתי על הדגדגן שלה. השקט שלה הטריף אותי. נאנחה בשקט, נעה תחתיי בשקט כמו אלה.

עינגתי את הדגדגן שלה באיטיות, בחושניות. היא היתה עסיסית כל כך. ידיי עלו לשדיה, חפנתי אותם וליטפתי את הפטמות המגורות. היא קימרה את גבה, פישקה יותר את שפתיה ונכנסתי כולי לתוכה. לשון ושפתיים עינגו אותה והזין שלי איים לגמור באותו רגע.

הרגשתי שהיא רועדת, ממלמלת מילים לא ברורות והחדרתי אצבע לתוכה בבת אחת. זיינתי אותה עם הלשון והאצבע, היא עזבה את שפתיה, אחזה בראשי ואורגזמה מטורפת אחזה בה, הרעידה את כולה והרטיבה את פניי.

הורדתי במהירות את מכנסיי ונעליי ונשכבתי עליה. היא נישקה אותי, טועמת עצמה ממני ופתחה רגליה לקראתי. הזין שלי השתוקק אליה וחדרתי אליה לאט לאט. לרוב החדירות שלי מהירות, חזקות אבל משהו בה היה שונה.

חדרתי עמוק יותר, עטוף ברטיבות שלה. בחוץ היה חשוך ושקט. רק פועלי חברת החשמל עבדו ובחדר החשוך התעלסתי איתה ברוגע, חודר ויוצא, מלקק פטמה, נושק לשפתיה.

רגליה עטפו אותי ודחקו אותי פנימה יותר לתוכה, ינקתי בחוזקה את הפטמה שלה וגנחתי אל תוך החושך כשרעידות הגמירה שלי הרעידו את שנינו.

***********

בשבת בבוקר ישבתי במרפסת ביתי. החשמל תוקן וברחוב נראו אנשים יוצאים מבית הכנסת, משפחות מטיילות, ילדים על אופניים.

ואז ראיתי אותה.

לבושה בחצאית יפה וארוכה, חולצה עם שרוולים ארוכים, שיערה אסוף בצמה ארוכה.

היא הביטה לרגע קצר למרפסת ביתי. רציתי לחייך חיוך קטן אבל ידעתי שמוטב שלא. זה יהרוס לי את כל הפנטזיה שלי על האשה בקצה הרחוב.

כתיבה: Sexy Blues

 

 

בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר