הוא, היא ואני

5b5f8aaa1249b.jpg

חורף. ביום ההוא לא ירד גשם. לבשתי ג’ינס צמוד חולצה קלילה ונעלתי את הנעליים הגבוהות שלי. “זהו, אני מוכנה” חשבתי לעצמי כשסקרתי את עצמי במראה. הלב שלי התחיל להתרגש. הבטתי בשדיים שלי שניבטו מתוך החולצה הקלילה, בבטן השטוחה ובירכיים המלאות במידה. הישבן שלי, שתמיד נראה בעיניי נפול שכזה, היה “ארוז” טוב, טוב בג’ינס הצמוד. הרגשתי שאני בהחלט מוכנה אליהם.

“אליהם”….וואו, צמרמורת עברה בי כשאמרתי לעצמי את המילה הזו “אליהם”. היום אני הולכת להגשים פנטזיה. משהו שלא העזתי להעלות במחשבותיי הפרועות ביותר. וכאשר קראתי סיפורים, או במקרה ראיתי בסרטים…הייתי כולי נבוכה למראה הגופות המשתוקקים. והיום, הערב, אני הולכת לעשות את זה.

הכל התחיל כשהכרתי אותו. עבדנו יחד על איזה פרוייקט והוא ממש מצא חן בעיניי. לא העזתי לומר לו משהו בעניין. לא היה לי נעים ככה פתאום להתפרץ לחייו של האיש הזה, ככה בלי הזמנה מפורשת ממנו. ויום אחד, כשנסענו במסגרת העבודה לאחד המפעלים הרחוקים שלנו, אחרי השיחה המנומסת המתבקשת, התחלנו לדבר על החיים, על חיבורים בין אנשים, על אהבה, על בחירות שאנשים עושים, על נישואים וגירושים, על ילדים, על בני זוג…על סקס. טוב הנסיעה הייתה מאוד ארוכה, השיחה קלחה בטבעיות גמורה וגלשה אל עומקים שלא חשבתי שאגיע אליהם איתו. בדרך חזרה, העזתי לשאול אותו אם היה רוצה לצאת איתי. הוא הביט בי בחיוך “חשבתי שלעולם לא תציעי” הוא ענה לי. “רק שתדעי שאני בסוג של קשר רומנטי עם מישהי”. סומק עז הציף את לחיי. “סליחה, לא רציתי להידחף, לא רוצה לקלקל יחסים, תסלח לי” אמרתי במבוכה גדולה והתחפרתי במושב המכונית. הוא, בחיוך גדול אמר לי שהכל בסדר ושהם דווקא חשבו לצרף אישה לקשר שלהם. “מה זה????” חשבתי לעצמי כמעט בקול רם. גלי חום חרכו את גופי, לא ידעתי איפה להניח את עצמי ומה להגיד. “נו…מה את אומרת?? זה משהו שעשית פעם???” זעתי באי נוחות במקומי, משתדלת להביט רק קדימה אל הכביש…הוא הניח את היד שלו על הירך שלי ואמר : “אני מתנצל, משום מה חשבתי שאת בקטע. הכל בסדר” .

טוב, הזרע נזרע בתוכי. בימים שחלפו מאותה הנסיעה, לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מעל ההצעה הזו. להיות איתו ועם החברה שלו יחד. ככל שחשבתי על זה, ככך רציתי את זה. דמיינתי, פינטזתי. לילותיי הפכו רטובים וסוערים. וואו כמה זה הצית את תשוקתי הבוערת.

כעבור כמה לילות וימים טרופים, נתקלתי בו ליד מכונת הקפה בעבודה. הוא חייך אליי את חיוכו המתוק, ובעיניו הייתה השאלה. נתתי לו יד והובלתי אותו לפינה נסתרת, “תקשיב, הרגת אותי עם ההצעה הזו, אני לא ישנה כמעט מרוב מחשבות ודמיונות. החלטתי שאני רוצה לנסות. מתי מתאים לכם?” הוא חיבק אותי. הבטיח שיהיה נהדר, ששניהם מאוד רוצים אותי איתם. שיפנקו אותי היטב. קבענו יום ושעה כשבוע לאחר מכן.

והנה, הגיע היום והגיעה השעה. ניווטתי את מכוניתי הקטנה, אל הכתובת שנתן לי. הוא חיכה לי מחוץ לבית, חיבק אותי ונישק קלות. “בואי, אנחנו שמחים ומתרגשים שבאת” .

את מה שקרה אחר כך, שיחזרתי לעצמי עוד פעמים רבות. איך נכנסתי פנימה והחברה קיבלה את פניי, איך חשבתי בליבי “האם היא מדליקה אותי??” איך שתינו מעט, הם בירה ואני מים. איך הוא התחיל לנשק אותי והיא ללטף. איך הורידו לי את החולצה, ואני לא נשמתי כמעט, איך הורדתי לה את החולצה והחזייה וערכתי בראשי השוואות בין החזה הקטן שלי לחזה השופע שלה. ואז הם הורידו לי את הג’ינס הצמוד, את התחתונים, השכיבו אותי בעדינות על המיטה הרחבה, כשאני כולי רועדת כמו עלה נידף ברוח, הרגשתי כל כך מוזר, הייתי איתם וגם מעליהם, מסתכלת מלמעלה על הסיטואציה.

ניסיתי לגעת בה, להחזיר לה פינוק, היה לי קשה לגעת באישה אחרת, מוזר ומביך. הם ליטפו אותי. הוא נגע בי לאט, וגם בה, ואני הבטתי בשניהם. האווירה הייתה מחשמלת, כשאני בתווך, רועדת מאוד. הוא ליטף את ירכיי, חדר אליי באצבעותיו הארוכות, אנחה נפלטה ממני, אז חדר אלי ברכות, כשהיא מסתכלת מן הצד ומלטפת אותי. לא הצלחתי להתענג לגמרי כי המחשבות שלי נדדו אל מה היא מרגישה כשהיא רואה אישה אחרת מתענגת ע”י החבר שלה…בסוף, שכבנו שלושתינו , כשאני ביניהם, ורק נשמנו, והתחבקנו. בחוץ החל פתאום לרדת גשם ואני הצטערתי על החולצה הדקה שלבשתי.

אחרי הכל, כשנפרדתי מהם בחיבוקים ונשיקות, הם הודו לי על האומץ, אני הודיתי להם על הפתיחות. נסעתי הביתה מהורהרת מאוד. חשבתי שהוא ממש מצא חן בעיניי ושאני רוצה אותו רק לעצמי. חשבתי גם שההתנסות הזו הייתה אחת המוזרות שלי. שאני לא יודעת אם ארצה לחזור עליה .

מאז חלפו שנים. מידי פעם אני משתעשעת ברעיון הזה של שלישייה, שוב. רק שאם אעשה זאת שוב, זה יהיה עם שני גברים. הם יהיו שונים זה מזה, אחד יהיה חסון וחזק והשני אחר ועדין. כל רצונם יהיה לענג אותי. הם יגידו לי : “אל תעשי כלום, תני לנו לענג אותך” ואני אתמסר לליטופיהם, לנגיעות, לנשיקות, לחדירות, לליקוקים. אגיע לשיאים שלא חלמתי עליהם, ארטיב את המיטה המשולשת שלנו בתשוקתי המתפרצת, שוב ושוב.

אחחח זה יהיה כל כך טוב שלא ארצה שיגמר.

 

בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר