מכתב מהמקבלת בסתר

5b80e24d7b669.png

בעקבות טקסט שלושת הדעות שלנו, העורכות של אמור, ביקשה ממני אישה, שקוראת לעצמה -מקבלת בסתר- לפרסם טקטס שכתבה אל הנשים הנשואות.
היא, שלא מעט גברים נשואים ביקרו אצלה, לא מסתפקת בלהיות הפורקן המיני שלהם, אלא גם יצרה קשר שבו הם נפתחים ומדברים על הקושי שלהם מול הנשים שלהם בבית, על הפער והשחיקה בתשוקה שקורה אחרי שנים של ביחד, ואם בתוך כל השגרה לא שמים לכך לב, לא נותנים לכך את הדעת ולא מנסים לשנות, לגוון ולחדש, הדרך לדעתה היא כדור שלג מתגלגל אל הים הפתוח.
תקראו 🙂
את, כן גם את שקוראת עכשיו את המכתב הזה, יכול מאד להיות שזה היה הבעל שלך שזחל הלילה מותש ומסופק מהמיטה שלי.
הוא לבטח חזר מרוצה ממני, אבל מתוסכל למיטה שלכם ולא לפני ששטף מעצמו במקלחת את הריח שלי ואת מעט האשמה שהוא נושא על כתפיו. עכשיו, שהוא חושב מהראש העליון בגופו.
את רוצה להגיד לי שאת באמת לא חושדת בו בכל פעם שאת רואה אותו מחייך לנייד שלו, משתהה במקלחת או מתחיל לצאת יותר בקביעות עם חברים/ חדר כושר/ לעזור לחבר במצוקה?
מתי בפעם האחרונה הבעל שלך קרא לך זונה או כלבה במיטה ולא נרתעת או התחלחלת מהמחשבה שאת, אם ילדיו, מקבלת כינוי כזה? למה שלא תזרמי איתו וכן אפילו תאפשרי לו לסמן אותך עם איזה ספנק טוב לישבן, כמו שהוא מקפיד לעשות לי פעמיים בשבוע כשהוא מגיע למיטה שלי או לצימר ההוא במרכז הארץ עם המראה בתקרה.
תגידי, מתי בפעם האחרונה קנית תחתוני תחרה חוטיני וצילמת את הישבן בשבילו סתם ככה כדי שיעמוד לו באמצע ישיבה והוא יחכה כבר להגיע הביתה ולמשוך אותך בקוקו למיטה כדי לטחון לך את הצורה, בדיוק כפי שהוא עושה לי אחרי סט התמונות שהוא מקבל ממני בקביעות כל בוקר?
אה ועוד משהו? את לא תאמיני כמה הגבר שלך משווע לקצת תצומי, מגע רך, יד בירך שגולשת למפשעה, נשיקות מרפרפות על השפתיים, הבטחה למציצה טובה ואולי לפנק באיזה אנאלי משובח מדי פעם. אני עושה לו את כל אלה וזה אומר רק דבר אחד – את לא עושה לו את זה בכלל או לא מספיק ולכן הוא מקפיד לרוץ אחרי נשים אחרות.
הפעם הוא תפס אותי ונשאר כאן כי טוב לו עד שאו יימאס לו או לי והוא יעבור הלאה ושוב לא יסתפק רק בך.
אני יודעת שאת חושדת ואולי אפילו יודעת ולא רק בליבך, אלא גם מריחה אותי פה ושם וקולטת את המבטים המפוחדים שלו שמא ייתפס בקרוב.
כמה פעמים בא לך לדרוש ממנו לתת לך את הקוד לנייד שלו ולחפש שאריות ממני גם שם? כמה פעמים את תתחילי עם “מאמי” ותסיימי ב”כלום” כי אין לך אומץ להתמודד עם האמת ובעיקר עם ההשלכות של זה? לפרק משפחה, לעמוד לבד מול כלכלת הבית שלך למרות המזונות שתוציאי מהבנזונה שבגד בך, זה באמת מה שמתאים לך עכשיו שעברתם לבית החדש, לעבודה החדשה, הילדה שבדיוק התחיילה? כנראה שלא, אגב גם לו לא מתאים לפרק את החבילה מאותם טעמים ומעוד כמה.
לי אין שום ענין לפרק לכם את החבילה ואני לא מתכוונת להלשין עליו למשטרת המוסר או לרמוז לך אם אדע שאת אשתו. אם זה יתפרק אי פעם, תעמדו אחד מול השניה, בדיוק כמו ביום החתונה שלכם, פחות החופה, ותביטו טוב במי אשם בזה שזה קרה.
כמו שלהתאהב, היה תלוי בשניכם, גם לצאת מזה זו עבודת צוות עיקשת של שניכם, אתם שוויתרם מהר מדי על הביחד, שכחתם אחד את השניה ובעיקר את עצמכם בדרך.
אחרי כך וכך שנים, לא טוב לכם יחד, אבל גם לא כזה נורא ששווה לפרק בגללו את הכל ולהתחיל הכל מההתחלה. נכון?
או שאולי בכלל הוא יעשה לך טובה אם יבקש יחסים פתוחים או את הפרידה שבתוך תוכך ייחלת שהוא זה שיציע ואת תצאי טוב מול כולם ובעיקר מול המראה?
אני לא כאן כדי לפתור לכם את הבעיות, בשביל זה יש יועצים טובים יותר או פחות שכולם אומרים את אותו הדבר בשביל כמה מאות שקלים לשעה – על זוגיות צריך לא לעבוד, אלא להילחם, אם נשאר על מה. בהצלחה ומבטיחה להחזיר לך אותו בריא, שלם ורגוע.

נעה

לב פתוח, הבלוג של: נעה גביש

זה הלב שלי ויש בו מקום לכולם, מכל הסוגים, לאהבות מכל המינים והזנים השונים שלהן.כאן ארשה לעצמי לדבר, לשיר ולספר אהבה איטית, כועסת, שונה, אישית, כללית וגם אהבה עצמית של אדם לגופו ונפשו.

סיפורים נוספים של נעה גביש

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר