לגברים שם בבית

5b97b9a0301d0.jpg

והפעם אני מארחת את ה – מקבלת בס תר- בפוסט שמדבר אל הגברים שאולי שכחו שהאישה שבה התאהבו ואיתה החליטו לבנות משפחה, זקוקה, לא פחות מהם שיזכירו לה שהיא נחשקת, שיזכירו לה שבתוך כל החיים יש גם מקום לטוויסטים של סקס, למחוות אהבה…
אז בבקשה:

 

אתה, כן גם אתה, הידעת שיש מצב שממש ברגע זה אשתך פותחת רגליים מגולחות ומבריקות לגבר נשוי שהוא לא אתה או לרווק צעיר וכריזמטי שקלט את התיסכול שלה איכשהו? עכשיו הוא כבר בטח מפמפם אותה כמה מספרים, כמו שאתה נהגת לעשות בתחילת דרככם ועם השנים נתת לזה לרדת לפעם בשבוע במקרה הטוב.

היא לא רק שלא שכחה ואם היא בת ארבעים, היא התעוררה על עצמה ובגדול ואם לא התעוררת יחד איתה, אתה תמצא את עצמך מתעורר בקרוב לבד במיטת נעורייך, בחדר הישן שלך עם הפוסטר של להקת קווין דהויה מעליה.

אם הכבשה שלך הלכה לרעות בשדות זרים, בדיוק כמוני, כנראה שמשהו שם לא עבד ביניכם וגם לך אדוני היקר יש חלק בזה.

בחן את עצמך ותגיד, עם יד על הלב, אם אתה לא מזהה את עצמך שם בלפחות חצי מהמקרים:

  • האם אתה מאלה שמקדישים תשעים ושמונה אחוז מהזמן שלך בעבודה ושוכח את אשתך שם בבית, קורעת את התחת גם בעבודה משרה מלאה וגם ממשיכה למשרה המלאה וחצי הבאה בבית עם הילדים, שהם גם שלך ועל זה תוסיף את הסידורים וכל השאר? כן יש גם כמה צדיקים שכן עוזרים בבית ותודה לאל עליכם.

אם אתה כזה, תעבור לסעיף הבא….

 

  • מתי בפעם האחרונה חיבקת אותה סתם כך או נגעת לה בירך בדרך שלא משתמעת שהולכת לשום מקום אחר מלבד למיטה, אחרי שהקטנים ילכו לישון או עדיף בזמן ששמתם להם מספיק חטיפים ופרק נוסף בטלויזיה כדי להעסיק אותם?

 

  • מתי בזמן האחרון הפתעת אותה עם צימר ללילה בסופש שלא בחגים (גם זול יותר, אגב). שיתפת אותה בפנטזיות שלך מבלי לפחד שהיא תחשוב שאתה סוטה מין? מן הסתם גם לה יש פנטזיות ואולי תגלה שיש לכם כמה משותפים. שווה לפחות לנסות. לא?! אגב, תבקש ממנה מדי פעם, סלפי חושני שלה בעירום או לא, רק בשביל שהיא תזכור שאתה עדיין רוצה להביט בערגה ותשוקה באהבת חייך.

 

  • האם אתה עדיין מתפלא למה אין לה כוח ללכת לשיעורי זומבה כדי להחזיר את התחת שלה לאותו מצב שהיה לפני שהיא התנפחה כמו בלון ,כדי ללדת לכם את היצור המושלם שעכשיו משחק בסלון פורטנייט ושוכח שאתם קיימים עד שנעשה רעב?

 

  • אתה עדיין מתפלא למה אין לה חשק לדגמן לך בלילה חוטיני לא נוח, אחרי שכל היום היא מתעסקת בעבודה שלה ואז מגיעה להחלפת חיתולים או להסעות שלא היו מביישות נהג מונית בנתב”ג?

 

  • תגיד, מתי בפעם האחרונה היא לא היתה צריכה להגיד לך ארבע פעמים שהאור בשירותים לא עובד, וזה אחרי שהיא ניסתה להחליף את הנורה בעצמה ולבדוק בארון החשמל? כן, היא יודעת לעשות את שני הדברים האלה בעצמה, תתפלא.

 

  • אה ותגיד, מתי החמאת לה בפעם האחרונה מיוזמתך על התסרוקת/ הצבע/השמלה החדשה בלי להתלונן בדרך על המחיר, כי עם כל הכבוד גם היא עובדת ומפרנסת או לחלופין דואגת להכל בבית?

 

  • מתי בפעם האחרונה הבאת לה פרחים ולא רק ביום האהבה אחרי שהחברים בקבוצת הוואטסאפ ” גברים זה אנחנו” והרדיו חפרו לך לא להעיז לשכוח פן תאבד קרדיט של שנים ואת הזכות על הצד שלך במיטה הלילה?

 

  • האם טרחת אחרי גיל ארבעים להיפטר משערות מיותרות שצמחו לך במקום אלה שנשרו, אבל במקומות לא רצויים? טרחת להתחיל דיאטה כדי להיפטר מכרס הטלויזיה/בירה שפיתחת או הלכת לחדר כושר כדי להיראות קצת יותר מחוטב בשבילה כפי שאתה מצפה ממנה?

מספיק שענית על חצי מכל השאלות האלה כדי שתחזור לתחילת הפוסט הזה ועכשיו אולי תבין איך איבדת את אהבת חייך/ משוש חייך/אם ילדיך/ האשה שנשבעת להגן, לאהוב ולכבד עד סוף ימי חייכם, אבל נשכחה אי שם בין ערמות הכביסות והחום של התנור שהוא היחיד שהיא הרגישה בשנים האחרונות.

רוצה כמה טיפים בחינם? עליי!

תפנק, תפנק, תפנק.. ולא בחומרי דווקא. תזכור כמה פינקת וחיזרת בתחילת היחסים ביניכם. תתעניין אם היא זקוקה לעזרה, תעניק תשומת לב שזה הדבר הכי חשוב בעולם לאשה שרוצה להרגיש שהגבר לצידה עדיין אוהב וחושק בה.

להביא לך גפרור? תצית והיא תוצת וכל השאר יהיה היסטוריה וסיפור טוב לנכדים שלכם.

נעה

לב פתוח, הבלוג של: נעה גביש

זה הלב שלי ויש בו מקום לכולם, מכל הסוגים, לאהבות מכל המינים והזנים השונים שלהן.כאן ארשה לעצמי לדבר, לשיר ולספר אהבה איטית, כועסת, שונה, אישית, כללית וגם אהבה עצמית של אדם לגופו ונפשו.

סיפורים נוספים של נעה גביש

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר