אוהב מתנות יחיה

5c266c156118f.jpg

כל יום אני מקבלת מתנה קטנה גם אם זה לא תחת שום עץ אשוח או בתוך גרב אדומה שתלויה מעל האח הבוער – לפעמים המתנות נראות כמו אלו שמקבלים בימי הולדת, לפעמים כמו אלו שמקבלים ביום נישואים, יש גם כמו אלו שמקבלים בחגים ואחרים שלא נראים כמו מתנה בכלל ובכל זאת הן כאלה.

לא כל המתנות מגיעות עטופות עם סרט פפיון למעלה מבריק או מסולסל, עם או בלי פתק החלפה ובכל זאת הן יכולות להיחשב כמתנה.

מהי מתנה בכלל? לפחות לפי הלכסיקון שלי…

משהו שניתן לי ורק לי ונשאר באופן שלם, חלקי או אפילו רק כזיכרון מתוק.

יש מתנות ממש שוות שניתנות לי על ידי מישהו אהוב והן מרגשות כל כך ובלתי נשכחות שכל אזכור שלהן בחיי מעלה מיד חיוך וסיפוק על כך שזכיתי לקבל אותן.

יש מתנות שלא שוות עבור אחרים ואולי אפילו לא יהיו מובנות, אבל עבורי הן יהיו בעלות משמעות בגלל מי שנתן אותן או האירוע המקושר לרגע קבלת המתנה.

יש מתנות בלתי נראות שאשא בליבי עד יומי האחרון, כי רק אני יודעת מה הן עשו לי באותו רגע שקיבלתי אותן, עד כמה הן שינו אותי, הוציאו את המיטב ממני, גרמו לי להרגיש טוב יותר או לאהוב מישהו אחר יותר.

נהוג לומר “שונא מתנות יחיה” ואני שואלת למה?!

אני אומרת- אוהב מתנות יחיה ויחיה טוב אפילו.

אני רוצה לקבל כל יום מתנה, גם כזו שלא נראית או שווה לאף אחד, אלא רק לי, כזו שתגרום לי לחייך גם אם רק לדקה אחת מבין שעות של קושי וכאב.

אני אשמח לקבל כל יום מתנה, שתחמם לי את הלב ותזכיר לי שהוא קיים כדי להתרחב ולא רק להתכווץ.

אני אודה ליקום אם אקבל כל יום מתנה כזו שאוכל להעריך אותה גם אם לא עלתה פרוטה שחוקה ואולי בכלל לא אדע ממי קיבלתי אותה ועדיין ארגיש בת מזל על כך שניתנה לי.

אני מתכוונת גם להעניק מתנה כל יום למישהו אחר – גם אם זה רק חיוך קטן, מילה אחת טובה או שתיים, הרגשה טובה שתימשך למשך כל היום, מבט חם ביום קר ומעל לכל אהבה למי שראוי לכך בחיי.

אם נתתם לי היום מתנה מבלי שאפילו הרגשתם – תבורכו ואם קיבלתם אחת ממני, תרגישו מבורכים – אני לא מחלקת מתנות כל כך מהר ולא לכל אחד.

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר