סקס אנאלי או סיפור מהתחת?

5c38c21b3f20e.jpg

בואו נדבר על זה,

אחת התובנות המשמעותיות בעולם המיניות, זו ההבנה שממש כמו באוכל גם בסקס לכל אחד הטעם המיוחד שלו, יש דברים שלמישהו אחד ישמעו מעוררים ומגרים ולמישהו אחר ישמעו מרתיעים ומעוררי בחילה. ועדיין, אנחנו לא אומרים איכס על אוכל.

עם השנים והשינויים גם הטעם שלנו משתנה, מה שפעם אמרנו עליו איכס פתאום נשמע מדליק ומעורר ומשהו שפעם נראה היה לנו טעים ומזמין, לא נעז היום אפילו להניח על הצלחת, שלא לדבר על להכניס לפה.

סקס אנאלי הוא ללא ספק אחד השנויים במחלוקת, יש שיגידו שהוא משפיל, כואב, מלוכלך ומיותר ואחרים ימצאו אותו מענג מדליק מעורר ומרגש במיוחד.

ויותר מך, יתכן שעם פרטנר אחד לא נוכל אפילו לחשוב על האופציה הזו ועם פרטנר אחר,הצעת ההגשה מזווית אחרת תראה פתאום מסקרנת ומגרה.

כמה דברים חשובים במיוחד על סקס אנאלי:

  1. את עושה את זה כי את באמת רוצה.

    את רוצה כי זה מחרמן אותך וגורם לך להתרגשות.

    את רוצה כי שמעת על זה מחברה או ראית פעם בסרט ונדלקת.

    את רוצה כי הגבר שלך מפנטז על זה המון ועצם המחשבה על להגשים לו את הפנטזיה גורמת לך לריגוש מיני אדיר, או כל מחשבה על סקס לא סטנדרטי מעבירה בך התרגשות עצומה. יש עוד עשרות רבות של אפשרויות אבל נראה לי שהבנת את הרעיון, נכון?

     

  2. חשוב לדעת – איזור פי הטבעת הוא איזור יבש ולכן מומלץ להשתמש בחומר סיכוך כדי לחדור אליו בנעימות, לסיכוך המקום ניתן להשתמש ברוק, בג’לים על בסיס מים/סיליקון אותם ניתן למצוא בכל הפארמים הקיימים ללא מרשם רופא, בנוסף קיימים כמובן גם שמנים טבעיים כמו שמן שקדים, ונוספים המתאימים לחדירה. 
    לא מומלץ להשתמש בוזלין כי הוא מייבש.

 

  1. עוד חשוב לדעת – איזור פי הטבעת הוא סוג של בולען… יש לו נטיה לשאוב לתוכו פנימה, ולכן אין שום בעיה עם החדרת אצבעות כי הן מחוברות ליד, כנ”ל זין. פחות מומלץ להשתמש בנרות, טושים ושאר ירקות – כי אין מה שיעצור אותם מלהשאב לבפנים במקרה שהיד האוחזת בהם תעזוב באופן פתאומי מכל סיבה שהיא. לשם כך יש אביזרים מיוחדים המיועדים למטרה המקודשת, החל מגדלים וסוגים מגוונים  של “באט פלאגים” ודילדואים מתאימים שבקצה שלהם יש מעצור.

 

  1. אזור פי הטבעת אצל גברים רגיש באופן מיוחד, שם ממוקמת למעשה נקודת ה P שלו, שזה כמו נקודת הג’י של האשה. מדובר באיזור גירוי מעורר במיוחד עבור הגבר, לא סתם גברים יכולים לבלות שעות בשירותים ולצאת החוצה עם חיוך מאוזן לאוזן ולהוסיף “איזה חירבון מעולה היה לי!! לגמרי אורגזמה”  למה היא נקראת נקודת הפי? כי היא נמצאת קרוב מאד לפרוסטטה, ובכלל, אם תחשבו על זה, עצם העובדה שהיא נמצאת בפי הטבעת יכולה בהחלט להתאים לשם שלה. ככה או אחרת, רוב הגברים אמורים להנות מאד מגירוי אנאלי, אלא שלא כולם פתוחים מספיק בראש ומסכימים שתגעי בהם שם. יש גברים שמשייכים את זה לנטיה הומוסקסואלית, אלא שאין שום קשר בין השניים למעט העובדה שהומסקסואלים נהנים מסקס יותר מגברים שנועלים את עצמם מפני החוויה הזו. ובכל זאת, אם את מלאת ביטחון וכריזמה נשית מעודנת אך אסרטיבית, תוכלי להוביל את הפרטנר שלך לחוויה אנאלית. אם תפעלי בחושניות ובאלגנטיות המתבקשת, הסיכוי שהוא יסרב לך שואף לאפס.

 

  1. אם הוא נושא ציוד כבד, קחי בחשבון שעליכם להיעזר בהמון סבלנות, זה עלול להיות כואב עד בלתי אפשרי בפעמים הראשונות, ובכל מקרה, לחדירה אנאלית נדרש המון משחק מקדים ולפעמים גם ימים או שבועות של גיורי עם האצבעות והלשון עד שתרגישי מוכנה מספיק לחדירה שלו או הוא לשלך.

  2. התנוחה הכי מסובכת לסקס אנאלי היא כשאת עומדת על שש, הגוף לחוץ ומכווץ ורוב הסיכוי שהחדירה לא תצליח, התנוחה המועדפת על רוב הנשים היא כשאת שוכבת על הבטן עם כרית מתחת לאיזור האגן, כך גם הדגדגן מתחכך בכרית וחווה גירוי חיצוני והגוף רפוי מספיק ומשוחרר לחדירה. תנוחה נוספת היא כשאת שוכבת על הגב עם כרית מתחת לאגן כשהרגליים שלך מורמות למעלה על הכתפיים שלו. כן, בהחלט נדרשת כאן טיפונת של גמישות אבל, זו פוזיציה שבה אתם יכולים להביט אחד לשניה בעיניים ואין ספק שזה מעצים את ההתרגשות. כנ”ל בחדירה אנאלית של שתי נשים כשאחת מהן לובשת סטרפאון.

 

והכי חשוב, זכרי שאת נמצאת כאן כדי ליהנות והגוף שלך הוא ראי של הנפש, במקומות שבהם תרגישי שאת בטוחה ומוגנת יהיה לך נעים ונוח להתמסר גם לחוויה מענגת שפעם נשמעה לך מבהילה וכואבת.
כשהגוף שלך משדר לך אי נוחות למרות שהפרטנר שלך הוא הכי מכיל וחם ואוהב שיש, תעצרי רגע לשאול את עצמך מה הסיבה, לפעמים זה בגלל זכרון רע או טראומה מודחקת ואז מומלץ למצוא את הדרך המתאימה לך לטפל בה מהשורש, ולפעמים זה לגמרי הגוף שלך שלא נהנה מגירוי מסוים גם בלי סיבה עמוקה או מתוסבכת, אלא סתם ככה כי זה לא עושה לך נעים, ואין דבר נכון יותר מלהקשיב ולהתמסר קודם כל לעצמך.

 עד העונג הבא… 

שלי

חוזרת בתשוקה, הבלוג של: שלי פסטרנק כץ

שלי, סקסולוגית ומחזירה בתשוקה. שחקנית בעברה, בנשמה ועל כל במה. עוסקת בתחום המיניות והאהבה משנת 2002. בת זוג לנתנאל ואמא לאור סיטאר הדס ומעיין ("האינדיאנים") יועצת זוגית ופרטנית, מנחה סדנאות והרצאות מרתקות בליווי משחק וקטעי סטנד אפ בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים והמינים. כותבת ומייעצת למגזינים השונים ומגישה אייטמים בנושא סקס וזוגיות, בערוצי הרדיו והטלוויזיה. מתרגשת מהדברים הקטנים של החיים, חוזרת בתשוקה ומאוהבת באהבה.

סיפורים נוספים של שלי פסטרנק כץ

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר