מה שונה בי?

5c49a9342050a.jpg

אני לא צריכה את אתגר עשר השנים של פייסבוק, שמטרותיו על פי גורמים מסויימים כלל אינן טהורות, כדי לבדוק מה קרה איתי בעשור האחרון של חיי ולהשוות את העכשיו לאז.

אני רק צריכה להעיף מבט במראה ולראות כמה שונה האשה הבשלה, החזקה והעצמאית הזו מהאשה ההיא שהיתה קצת יותר כמו ילדה גדולה וטובה.

אני גם יכולה רק להביט מסביב לדירה שאני גרה בה היום ואוהבת את קירותיה ותכולתה יותר מכל בית מעוצב שמתאים למגזין.

אני בהחלט רוצה להביט בחברים שהם כמו משפחה עבורי ומספקים לי מקור לאושר גם בימים פחות מאושרים, מלבד בנותיי שהן מקור האושר והגאווה הכי גדול.

אני לא צריכה שיגידו לי כמה השתניתי לא בעשור ובטח לא בשנתיים או שיזכירו לי כמה אני שונה מההיא. את כל אלה אני רואה, חווה ולמען האמת נהנית מכל רגע של שינוי.

השינוי שלי היה רוחבי ונגע בכמעט כל נקודה בחיי החל מצבע השיער שלי ועד מקום העבודה אליו אני נהנית כל בוקר להגיע גם אחרי כמעט שעה של נסיעה בפקקים.

האם שינויים זה דבר מבורך בחיינו?

אני אומרת שהוא לא רק מבורך – הוא הכרחי. תביטו מסביבכם ותראו כמה דברים אתם משנים – כמה רכבים החלפתם בעשור, כמה מכשירים ניידים, בגדים, נעליים, חברות סלולריות וכבלים, מקומות עבודה, חברים, תסרוקות ורהיטים.

אין לנו בעיה כל הזמן להחליף ולשדרג את החיים מסביבנו, אבל רובנו מפחדים כל כך לשנות את עצמנו ולגעת במקומות שאנחנו לא מרוצים בהם בנו?

אולי זה בגלל שלימדו אותנו במשך זמן רב מדי לקבל את עצמנו ולהשלים עם מי שאנחנו .

ובכל זאת לפני שנתיים התחלתי לערער על הכל, כולם ובעיקר על עצמי והתוצאה – גירושים, מעבר דירה, שינוי בקריירה ובדרך המחשבה שלי בחיים. לכאורה נראה כמו הרבה בלאגן וזה באמת הרגיש לעיתים כמו סופת טורנדו קשה.

לסביבה הקרובה הכי קשה לקבל את השינויים בנו וככל שהשינוי יותר משמעותי, קיים סיכוי שתישארו יותר לבד בסוף התהליך וגם זה בסדר כי בדרך תאספו כמה אנשים חדשים שיאהבו את השינוי וכמובן תמיד יישארו אלה שיתרגלו מהר לשינוי וידביקו את הקצב ובעיקר יקבלו אתכם גם בישן וגם בחדש (אלה הכי שווים אגב).

האם הכל מושלם עכשיו אחרי השינוי? ברור שלא. מושלם יש רק באגדות ורק בסוף שלהם וזה עדיין לא סיבה מספיק טובה לא לשנות ולהשתנות. 

זה אגב בסדר גם להשתנות תוך כדי השינוי ולחשב מסלול מחדש כל כמה זמן כדי לתקן, לשפר ולשדרג.

ואם אתם לא רוצים להשתנות זה גם בסדר, אבל אל תתלוננו אם תרגישו שאחרים לידכם התקדמו הלאה ונשארתם קצת מאחור. בכל מקרה קחו בחשבון שגם אם לא תחפשו להשתנות, אבל הסביבה שלכם כן תשתנה, כך או כך זה ישנה משהו אצלכם, כי המציאות שחזקה כידוע מאתנו, כבר תכתיב לכם את השינוי הזה.

אנחנו יצורים חכמים, בני האדם ושונים מבעלי החיים בכל נושא הרצון, או לפחות ככה נאמר לנו, אז אין סיבה שנעשה מחר בדיוק את מה שעשינו אתמול או אפילו היום– רק ככה נצמח, נתפתח ונשתפר.

 

A million dead-end streets
Every time I thought I’d got it made
It seemed the taste was not so sweet
So I turned myself to face me
But I’ve never caught a glimpse
Of how the others must see the faker
I’m much too fast to take that test
 David Bowie

 

הכותבת אינה דוברת או מגייסת מצביעים למפלגה בעלת שם זהה לנושא שנכתב עליו. בכל זאת אנחנו לפני בחירות….

 

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר