מי מסתתר מאחורי המסכה

5c9088f9ce3f7.jpeg
בפועל, תמיד נדמה לי שפורים זה החג שבו אנחנו מורידים את המסכות, הזמן האמיתי שבו אנחנו מאפשרים לעצמינו לכמה רגעים לתת ביטוי לאני הפנימי ולחיות בתוך הפנטזיה האמיתית שלנו בלי לחשוש מביקורת.
אז מכיוון שכל בחירה שאנו עושים משקפת משהו באופי שלנו, סביר להניח שכך תהיה גם התחפושת שאיתה נבחר ללכת למסיבת פורים, ונכון שלפעמים סתם מתחשק לנו לזרוק על עצמינו משהו שימשוך תשומת לב וכמה מחמאות, אבל בבחירת התחפושת המושקעת יותר יש סיכוי שמשהו שקיים בתוכנו מבקש לצאת לאור.
אז פורים כבר כאן ולמה שלא נשתעשע קצת וננסה לבדוק מה משדרת המיניות שלנו דרך התחפושת?
• שפנפנה/ חתולה/ נמרה וכל תחפושת ממשפחת החיות המתלטפות יוצרת בנו חשק בלתי נשלט כמעט לשלוח יד וללטף. וכן, יש הבדל משמעותי בין החתולות הפרוותיות הלבושות בבגד צמרירי וגדול כמו הוונזי לבין אלו הבוחרות בבגדים צמודים במיוחד כמו לייקרה או ויניל, בעוד הראשונות משדרות מתיקות מתפנקת וילדותית, האחרונות בוחרות לשים את הפוקוס על מתארי הגוף ובכך להדגיש אותו באופן שמרמז על חופש מיני, בשונה מאיך שהן נוהגות להתנהל בימים אחרים בשנה.
החתולה, נמרה , שפנפנה רוצה שיגלו בה התעניינות, חשוב לה להרגיש את המבטים המלטפים, ואם לא שמת לב עד עכשיו אז הגיע הזמן שתדע שעולם המין מסקרן אותה במיוחד ויש לה הכשרון והנתונים הנדרשים להיות חתלתולה לוהטת גם אחרי שפורים יעבור והיא תחזור למדי היומיום האפרוריים שלה. 
וגם לזנב יש תפקיד: 
בעלות הזנב הקטן מתאפיינות במתיקות שובבית ומדליקה כשבעלות הזנב הארוך הן לא פחות מחתולות המין האולטימטיביות, אלו שמרשות לעצמן קצת יותר, כך שהזנב הארוך יכול להעיד על תעוזה ורצון לשלוט, הוא גם נראה קצת כמו נחש או שוט.
ועדיין, אל תצא למסקנות, ויתכן שהיא סתם בתהליך בדיקה עצמית כך שהיא עלולה לעשות טיזינג מפתה ולברוח.
• אם בחרת לגשת אל זו בעלת השמלה המפוארת (שלגיה/סינדרלה/ וכל המלכות למיניהן) קח בחשבון כי בעלת התחפושת מבקשת לגעת בפנטזיה על האביר שיישא אותה הרחק הרחק מכאן לעולמות הדמיון המיני המעוררים ביותר.
לרוב מדובר בבחורה נשית ועדינה במיוחד שמפנטזת על האחד שאפשר להניח עליו את הראש, אבל אין ספק שאותו האחד שיזכה להעלות אותה על הסוס יהיה גם זה שיצליח לקלף מעליה את השמלה המתנפנפת.
אל תמהר להתפרע איתה, היה עדין רומנטי ושרמנטי לפחות עד שתכבוש אותה, סיכוי גדול שסינדרלה שלך היא בחורה ביישנית השבויה בסטריאוטיפים רבים גם בהיבט המיני, אבל כמו כל סינדרלה אולטימטיבית, גם הדרך לליבה עוברת בחנות הנעליים, היא אולי לא תתעקש על נעל מזכוכית אבל חשוב שתהיה שונה ומיוחדת ולא דומה לאף נעל אחרת בסביבה, אם תזכור את הפרט החשוב הזה, סיכוי טוב שתצליח לכבוש אותה.
פרט קטן אך חשוב:
בין שלל הנסיכות מסתתרת גם האחת העוצמתית שעטופה בבטחון עצמי גבוה, היא לא חוששת לאבד מכוחה על חשבון הפגנת הצד העדין והנשי שבה, אם זכית באחת כזו, צפוי לך לילה שלא תרצה לשכוח, אולי כזה שיגרום לך לרצות אותה לצדך לנצח.
• אם בחרת להתנחם בזרועותיה של הבחורה בתחפושת האחות הרחמנייה, שתי אפשרויות קיימות לפניך:
1.  אכן מדובר באחות הקלאסית : אותה בחורה טובת לב שתמיד תשמח לעזור כשתזדקק לה, היא תשמח לתת לך עצות ולשמוע על מעלליך עם בנות המין השני אבל תשתף פעולה רק כמתבוננת מהצד. אם אין לך אחות במשפחה ודאי תשמח לאמץ אותה.
2.  במקרה השני תהיה זו האחות הסקסית עליה מפנטז כל גברבר טיפוסי, האחרות הסקסית היא זו שמסתובבת בחלוק לבן שבקושי משאיר מקום לדמיון, עם פאסון של רופאה ומלאי של תרופות ומזרקים כשעל פניה הבעה של רצינות וחמלה, סמוך עליה שתדע להעביר לך את כל הכאבים שבעולם ולהזריק לך את מנת התשוקה שאתה מפנטז עליה מזה שנים. 
איך תדע להבדיל בין השתיים? מכיוון ששתיהן לבושות באופן זהה כמעט, יהיה קצת קשה להבחין בהבדל, ובכל זאת…
הראשונה (הקלאסית) תתאפיין במבט קשוב ומבין, בעוד שאצל השנייה (הסקסית) תוכל לזהות זיק של שובבות בעיניים ואפילו בירית סקסית ושובבה אותה היא מסתירה באלגנטיות מתחת לחלוק הלבן והתמים.
• לא צריך להיות חכם גדול כדי לדעת שכל התחפושות היצירתיות מאפיינות אנשים בעלי מעוף, יצירתיות שכזו יכולה להעיד על פרטנרים לסקס מפתיע ולא שיגרתי. 
• התחפשתם למכשפה? מפלצת? מוטציה לא ברורה?
הרצון לעטות על גופכם ופניכם משהו שיכער אותם יכול לנבוע מסיבות שונות – ייתכן ומדובר באנשים בעלי בטחון עצמי מופרז. הם מרגישים נוח בכל מצב ונהנים מתשומת הלב שהם מקבלים ומהידיעה המוחלטת שאחרי שיסירו את המסכה המכערת, יגרפו מחמאות על המראה הטבעי.
מנגד, גם ביטחון עצמי נמוך יכול לגרום לבחירה בתחפושת מכערת, ועבור נשים שרוצות להשתתף במסיבה אבל לא מעוניינות למשוך אש בתחפושת שתחמיא להן באופן שיגרום להן לחוש במבוכה.
הבחירה להוציא מעצמן את הצד המכוער היא סוג של מקפצה שממנה אפשר רק לעלות. המכשפה שלנו, אומרת לך בפה מלא בשיניים שחורות “יותר מכוערת מזה, אני לא יכולה להיות” ואפילו ככה אני עדיין מסקרנת אותך.
תחפושת מכוערת יכולה לשמש גם כחומת מגן מפני מטרידים למיניהם, כמו כל בעל חיים ארסי שמשתמש בצבעי מלחמה להרתעה, כך גם אנו עלולים להשתמש בתחפושת צעקנית או מפחידה. כלומר, אני אולי נראית לך בחורה מקסימה ומעניינת אך דע לך שאם תתקרב מדי ותעיז להכאיב לי, אשלוף מיד את הקוצים הדוקרניים שלי ולא אהסס לדקור אותך.
ראה הוזהרת! 
כך או אחרת, תחפושות מכערות יכולות להעיד על פרטנרים מעניינים במיטה, כאלו שיעיזו להגשים לכם גם את הפנטזיות הביזאריות ביותר כי שום רעיון שתציעו לא יצליח להפחיד אותם באמת.
לגברים שבינינו מספק החג הנפלא הזה קשת רחבה יותר של אפשרויות. סוף סוף אפשר ואפילו רצוי להוציא מהארון את השמלה שתמיד חשק בה ולצפות בגאווה בתגובות החברה. ובכל זאת, הרי שלא כולם מאפשרים לעצמם לצאת מהארון, אפילו בחג משעשע שכזה.
• קאובוי/ אינדיאני/ סופרמן. 
אם לובש התחפושת עבר את גיל ה-30 יש סיכוי גדול שהבחור תקוע עמוק בילדות. מדובר בחנון עם שאיפות גבוהות, אולי ביומיום הוא מצליחן גדול בתחומים אחרים, אך במיטה הוא לא יעיז יותר מאלו שהיו שם לפניו. אם טיפוס ג’רי סיינפלד הוא הגבר שלך, את מוזמנת להמשיך עם הסופרמן שלך את הלילה, אבל אם את מחפשת ריגושים מסעירים יותר, תני לסופרמן להציל את הנסיכות האחרות שבנשף ולכי לחפש את שודד הים.
תחפושות נושא
אלו מפגישות אותך עם הטיפוס המתחכם: 
הוא יודע הכל על הכל וחייב תמיד להיות במרכז העניינים, פורים עבורו זו הזדמנות מצוינת להפגין את כישוריו הרב תחומיים, כך שגם בין הסדינים תמצאי פרטנר שמבין עניין.
יתכן וכבר בסקס הראשון שלכם תגלי שהוא מכיר את כל התכשירים החדשים שיצאו ואת כל המאמרים שנכתבו על “איך להטריף אשה במיטה מבלי להתייאש” והוא לא יתייאש!! הוא ישקיע בך בלי הפסקה וישמח ללמד אותך כל מה שרצית לדעת על עצמך ולא ידעת איך לשאול, קחי בחשבון שזו יכולה להיות חוויה מעלפת אבל גם מעייפת במיוחד.
• הדראג 
הגבר המדליק הזה, שהעיז להוציא את השמלה והגיע לנשף התחפושות בלבוש נשי וסקסי. החל מגבירה ועד לנזירה, זונה, מורה או משרתת. גבר שמרשה לעצמו להופיע בתלבושת נשית הוא גבר שמודע למיניות שלו, בין אם מדובר בהומוסקסואל שנהנה מיתרונות החג ובין אם מדובר בזב שמרגיש שלם עם הגבריות שלו ולא חושש לתת מקום לנשיות החבויה בו. 
על פי רוב הוא יהיה איש שיחה מלבב והסקס איתו יגיע למקומות שלא העזת אפילו לפנטז עליהם.
• תחפושת ה “סתם זרקתי על עצמי משהו“. 
במקרה הנ”ל יש לך עסק עם מישהו שממש לא מאמין שצריך להשקיע כל כך הרבה בשביל ליהנות, הוא אולי לא יהיה זה שיפתיע אותך בטיול לצימר בגליל פלוס טיפול וואטסו זוגי ומפנק במעיינות חמים, אבל טיולי סיירים ואוהל מתחת לכיפת שמיים בלילה יעניקו לכם חוויה מרגשת במיוחד, אם יהיה לכם זמן להרים את הראש אחד מהשניה במהלך הלילה הסוער הזה, תוכלו לספר בהתרגשות אמיתית שהרגשתם בכוכבים.
באחת מחגיגות הפורים הסתובבתי במסיבה מאורגנת של חברים טובים, כולם היו מחופשים להפליא,  כשעמדתי לצאת לשאוף אוויר בחוץ עבר לידי גבר נאה ומחוספס לבוש ג’ינס וטישרט ומחזיק בידו קרטון שלם של ביצים כמו מלצר שאוחז במגש מפואר.
הסתכלתי עליו במבט שואל לפשר הביצים והוא חייך כמו מי שחיכה לרגע הזה ערב שלם
“מה לא ברור? אני גבר עם ביצים!!” 

 

שלי

חוזרת בתשוקה, הבלוג של: שלי פסטרנק כץ

שלי, סקסולוגית ומחזירה בתשוקה. שחקנית בעברה, בנשמה ועל כל במה. עוסקת בתחום המיניות והאהבה משנת 2002. בת זוג לנתנאל ואמא לאור סיטאר הדס ומעיין ("האינדיאנים") יועצת זוגית ופרטנית, מנחה סדנאות והרצאות מרתקות בליווי משחק וקטעי סטנד אפ בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים והמינים. כותבת ומייעצת למגזינים השונים ומגישה אייטמים בנושא סקס וזוגיות, בערוצי הרדיו והטלוויזיה. מתרגשת מהדברים הקטנים של החיים, חוזרת בתשוקה ומאוהבת באהבה.

סיפורים נוספים של שלי פסטרנק כץ

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר