דברי אליו

5cdd339503486.jpg

באופן כל כך הפוך לבדיחות היומיומית שבה גברים מתלכלכים על החפירות שלנו, כשזה מגיע למיטה הם ממש מעדיפים שנצא מאותו דום שתיקה שהטלנו על עצמנו ונדבר.

לא אחות, את לא אמורה לדבר על איך עבר עליך היום, ולא לספר לו מי עצבן אותך בעבודה, ובטח שלא להזכר בכביסה ששכחת להוציא מהמכונה. ברגע שבו הוא מתקדם עם הלשון שלו לכוון התחתונים שלך, זה הרגע הכי נכון להניח את כל טרדות היום מאחורייך ולהתמסר.

אני מבטיחה לך שהכביסה לא תתלונן שלא ייבשת אותה ברגע זה ממש, כרגע חשוב לדאוג שהסקס שלכם לא יתייבש ולתת לראש לנוח מכל העניינים האחרים.

לדבר כבר אמרתי?

למילים יש כוח עצום, יש משהו עצמתי ומעורר תשוקה בלשמוע את עצמך לוחשת בשקט או בקול ולהרגיש איך שזה מפעיל אותו וכמה שהוא נסער ממך ומתחיל לדבר אליך בתשוקה.

וזה לא משנה אם הוא נותן לך פקודות שמעוררות את החשק המיני, או מתפעל מהעוצמות התשוקתיות שלך, מהגוף הנעים שלך או מהטעם שכל כך התגעגע אליו.

בדיוק כמו שאנחנו רוצות לדעת כמה מדהימות אנחנוורוצות לשמוע את זה שוב ושוב, ככה גם הם. הגבר שאתך רוצה לדעת שטוב לך איתו וזה לא מספיק שתגידי לו “אתה מדהים!” הוא רוצה לדעת למה הוא כל כך מדהים בעיניך.

אז אם את שייכת לקבוצת הבנות השקטות ונורא רוצה אבל מתביישת ולא יודעת איך בכלל להתחיל לדבר, את יכולה להתחיל ממשפטים או מילים שנותנים חיזוק או מגרים באופן כללי, כמו “זה ממש טוב” או “ואוו” ו “אתה מדהים בדרך שבה אתה נוגע בי” אבל כשתתחילי לקבל בטחון ותגלי שהמילים האלו מעוררות גם אותך תוך כדי, זה הזמן להתקדם ולעלות לגובה, ובינינו, הטון וגוון הקול המתגלגל על הלשון כשאת מושכת את המילה או מחייכת לתוכה בשובבות, הם אלו שעושים את ההבדל, לא צריך לומר יותר מדי, אבל בהחלט לתת למיתרי הקול לרטוט ביחד אתכם.

אז למה הוא באמת כזה מדהים כל כך ולמה ממש טוב לך?

ביום יום לא תמיד קל לנו להתמסר לגינוני אהבה, כך שזמן הסקס הוא מצויין לכל אלו ומאפשר לנו להעיז ולומר הכל. וכן, זה ממש נעים לשמוע שאת אוהבת אותו כמו שמזמן לא אהבת, שאת מטורפת על הריח שלו, שהזין שלו מותאם לגוף שלך באופן מושלם, ולמרות שאולי מרגיש לך בהתחלה קצת מוזר להשתמש במילים גסות, תזכרי שאין כמו דיבור שיש בו שימוש במילים המפורשות כדי להפעיל את מנגנון החרמנות במוח והזרים אדרנלין בדם, כזה שגורם לנו להתחרמן פי כמה מאיך שהיינו כשהתחלנו את הסקס.

ולמרות שרוב הנשים מדברות על כמה מדליק אותן לשמוע את המילים “כוס” ו “זין” תוך כדי, לא מעט נדלקות גם כשאומרים “פות” ו “פין” או “בולבול” ו “נרתיק” דווקא אמירה של מילים נקיות בלחישות חושניות ומתגרות יכול לעורר באופן מטורף יותר מזה שחשבתן.

משהו במשחק שבין סקס פראי למילים תמימות לגמרי יכול להטריף, אז למה זה נקרא דיבור מלוכלך? זה לא. אבל זה נכנס לקטגוריה של הדיבור המיני שיש בו משהו פראי ואחר.

אז איפה מתחילים?

הרבה לפני שמגיעים לחדר השינה או למיטה,

למתקשים בלהוציא מילים כאלו מהפה, מומלץ לכתוב, ובעולם התקשורתי של היום, לגמרי נוח וקל לשלוח הודעה לוהטת בוואטצאפ ולחכות בהתרגשות לרגע שהוא יפתח אותה ויגלה שבמקום לשלוח לו רשימת קניות או משימת הסעה של אחד הילדים מהחוג, מופיע משפט בסגנון של:

“מקווה שאתה חוזר מוקדם הערב, לא יודעת מה יש באוויר היום אבל אני מפנטזת על הסקס איתך מהרגע שחזרתי הביתה”

וזה ממש לא משנה אם מעולם לא כתבת או אמרת לו דבר כזה,

כמעט ולא קיים הגבר שמשפט כזה לא יעורר אותו ומה הסיכוי שדווקא את הגרלת אחד כזה? אלא אם באמת אין לו כלום אליך יותר והתעוררת מאוחר מדי.

ובכלל, כשחדר המיטות שלכם שקט כמו במנזר השתקנים, אל תתפלאי אם גם הסקס שלכם יתנזר ויעלם בדרכיה ויגרור אחריו את כל מערכת היחסים שלכם.

כשמערכת יחסים מתהדקת והופכת למשהו קבוע, הדרך הטובה ביותר לשמור עליה תוססת ורעננה היא לשמר את החברות והשובבות שבתוכה, ואהבה זה דבר מופלא, אבל בלי תקשורת חברית טובה והיכולת להשתטות יחד, גם אהבה גדולה מאד יכולה לצבור אבק עד ששוכחים מה היה כל כך מיוחד שחיבר אתכם יחד מהתחלה.

ובכל זאת,

נשים רבות חוששות מדיבור מלוכלך שעלול להציג אותן כזולות ומפוקרות ויש לא מעט שחוששות שבן הזוג לא יכבד אותן כשהצד הזה יתגלה בהן, אבל מה שחשוב לזכור זה מה עושה לך את זה, מה מסקרן ומדליק אותך ואם את מוצאת את עצמך מדמיינת מדי פעם רגעים שכאלו, כנראה שהגעת לשלב בפריחה המינית שלך שמספר לך שהגיע הזמן לצאת אל האור גם במחיר שהבחור שלך לא יעוף על זה בהתחלה.

אז כן, מצד אחד גברים נטרפים מעצם העובדה שאת מרגישה בנוח איתם ונותנת לחתולת המין הביתית שבך להתפרע כמו חתולת רחוב, אבל תמיד יהיו גם גברים שירתעו מדיבור מלוכלך, כלומר כל דיבור שכולל את המילים המפורשות “זין” “כוס” וכל תיאור כזה או אחר של מה שמדליק אותך.

גברים כאלו תופסים את בת הזוג שלהם כאשה מוסרית, אמא לילדים שלהם וכזו שאליה הם תמיד ידברו באופן מכבד ולכן גם הסקס איתה יהיה לרוב רגוע ומרוסן יותר, גברים כאלו נושאים איתם את סינדרום ה “מדונה-זונה” ועושים הפרדה מלאה בין אשה שאתה אפשר לדבר מלוכלך ולעשות סקס פראי (סטוץ, חפוז, מאהבת) לבין האשה שמגדלת איתם את הילדים ואותה הם אוהבים באופן מכבד.

אז כן, חשוב לדעת שאם את מרגישה שככה זה אצלך והיית רוצה לשחרר אותו מכבלי המוסר כדי שתוכלו לעוף גבוה, זה בהחלט ניתן לשינוי על ידי ליווי מקצועי כדי שיגלה שלא מדובר באיזו סטיה מוזרה או מסוכנת לזוגיות.

הכי חשוב זה לדעת שאם זה לא מדבר אליך (תרתי משמע) אז גם זה בסדר, הבופה של הסקס שקיים בעולמנו כל כך עשיר ומגוון וכל זוג מוצא בתוכו את המנות האהובות עליו ביותר ונהנה לגוון במינהן מפעם לפעם אבל אין שום מחוייבות לטעום מהכל. את אמורה לעשות רק מה שמדליק מסקרן ומעורר בך תשוקות.

וכן, חשוב שתדעי שדווקא הדיסוננס הזה שבין האשה האחראית, הרצינית, ההחלטית או העדינה והרגישה שאת ביום יום, הוא זה שמחמרן אותך ואת הפרטנר.ית כשאת עושה את הסוויץ’ ושולפת את הנמרה שבך במיטה.

 

אז אחרי שעברת את שלב הסימוסים, את יכולה להתחיל להשמיע קול.

בשלב הראשון אני ממליצה להקליט את עצמך כשאת לבד, פשוט להניח את הטלפון על הקלטה, או צילום וידיאו, אפילו לכוון הרגליים שלך, התקרה, הרחוב, או כל דבר שלא יגרום לך למבוכה מול עצמך ופשוט להתחיל לדבר כאילו שאת נמצאת באודישן לסרט אירוטי.

הרעיון הוא לומר הכל,

אל תנסי להיות מישהי אחרת,

פשוט היי את עצמך ושחררי מילים ששמעת, קראת, דמיינת,

ולא היה לך אומץ להוציא לפני.

תני לעצמך לשחרר אותן והקשיבי לך, דברי בלחישות, בטונים מגרים, בדיבור שתלטני ומצווה או כזה שנעתר ומבקש לרצות אותו, כל אחת ומה שעושה לה את זה.

את יכולה לשלוף כאלו מתוך סרטים שראית, מתוך כתבות ומאמרים ברשת או מתוך ספרים המיועדים למטרה. בספר “נשים מעל” של ננסי פריידי תוכלי למצוא המון פנטזיות נשיות ובינהן המון משפטים שאולי תתחברי אליהם או כאלו שיתנו לך השראה למצוא משפטים משלך, לא חסרים מקומות ואתרים שבהם אפשרי למצוא רעיונות שיפתחו את המאגר וישתלבו באופן מושלם עם ההעדפות שלך.

מכוון שאחד החששות שלנו בלדבר תוך כדי הסקס, נובע מהחשש שנגיד משהו שאנחנו לא רגילים לומר בדרך כלל ועלולים לצחוק ממבוכה באופן שיקלקל את האווירה, ולכן אני ממליצה להתמסר לרגעים האלו עוד הרבה לפני, לדמיין אותם הרבה לפני שהם קורים בפועל, ואם אפשר להחליט שעושים סקס כשאחד מבני הזוג עם עיניים מכוסות (בכיסוי עיניים שמיועד למטרה או בעזרת מטפחת משי ואפילו החגורה ששלפת מהחלוק).

יש משהו ברגע שבו העיניים של אחד מבני הזוג מכוסות, שגורם לנו להרשות לעמינו קצת יותר ולהיות נבוכים קצת פחות.

 

איך שלא יהיה, גם אם בכל זאת לא נתאפק ונצחק ממבוכה בפעם הראשונה, חשוב לזכור שהומור זה דבר נהדר וגם בסקס הוא יכול להיות מעולה כשדברים לא קורים כמו שרצינו ואנחנו יודעים להפוך אותם לצחוק ולהמשיך הלאה, יש משהו מאד שובב וחמוד בפאדיחות מיניות כששני בני הזוג יודעים לקחת את זה למקום הנכון וזוכרים את הסיטואציה המשעשעת כתחנה בדרך.

 

הכי חשוב להרטיט את הדמיון האישי שלכם ולהיות אותנטיים ואמיתיים, כי רק כשאת נדלקת את יכולה לגרום לו להסחף ביחד אתך, אז אל תגידי לו שאת מתה להרגיש את השפיך שלו בפה אם זה לא באמת מדליק אותך ואם את לא מסוגלת להתמודד עם התוצאה, ואל תגידי לו שהלשון שלו מטריפה אותך אם הוא מלקק אותך באופן שגורם לך לרצות שזה יגמר ואת בעיקר זזה מאי נוחות ולא מהנאה למרות שזה נראה כמעט אותו הדבר, למען עצמך ולמען הסקס המשובח שעוד מצפה לכם בהמשך, תהיי אמיתית וכנה ותגידי רק מה שאת באמת מרגישה ומתכוונת, גם אם זה חדש לך ומוזר לך ומרטיט אותך בפעם הראשונה.

 

אם הוא לא עושה את זה כמו שאת אוהבת תמיד אפשר להנחות אותו באופן מתגרה, כזה שלא מרגיש מחנך אלא מלהיט ומרגש. במקום לומר לו “לא ככה, זה ממש מעצבן” לומר לו “ווואווו…. הלשון הזו שלך, אלוהיםםםם.. טיפה יותר בעדינות וקצת יותר למעלה ואני נטרפת לך בתוך הפה”

 

ומה אם הוא לא מהמדברים וזה ממש חסר לך? ככל שתתמסרי יותר ויותר לדיבור המיני, תוכלי ללמוד איך לעזור לו גם לצאת מהמבוך הזה ולגלות את הדרך המדוברת אליך, זה יכול להתחיל מלבקש ממנו ללחוש לך מה הוא מרגיש כשאת נוגעת בו כאן או שם וימשיך באופן טבעי כשהוא ירגיש מספיק בטוח לשתף אותך בפנטזיות הכי פראיות שלו.

 

ומה עוד חשוב לדעת?

שלא תנסו בכוח !

תנו לדברים לקרות מאליהם, לפעמים משימות החיים הכל כך שגרתיות מקשות עלינו לעשות את הסוויץ’ המתבקש ולאפשר לעצמינו לשחרר רסן, כוס יין, וויסקי או מסאג’ מפנק לקול צלילים מהפנטים ואור נרות, יכול לעזור לכם באופן קסום לעבור ממצב צבירה אחד לשני ולאפשר לכם להתמסר לחוויה אחרת, לפעמים צפיה משותפת בסרט שיש בו שיח מיני “תשע וחצי שבועות של שכרון חושים” “סחלב פראי” “ירח מר” “בוגדת” ועוד רבים וטובים יעוררו דיבור שאחריו תוכלו לגלוש למקומות מסעירים שלא חשבתם עליהם מראש.

ועוד דבר, היה מסעיר ומרגש? אפשר להתחבק אחרי ולהגיד במילה או שתיים כמה מיוחד ומטריף זה היה, חלק מהיופי של רגעים כאלו הוא לא לנסות לנתח אותם ולחקור אותם כמו באיזה שיעור ספרות ולזכור שכל פעם כזו בהמשך תהיה שונה מזו שהיתה,

והעובדה שלפני דקה לחשת לו שיעשה בך מה שמתחשק לו ושאת הזונה הפרטית שלו, לא מאפשרת לו לקרוא לך “זונה” כשאתם נקלעים לריב קולני שיוצא מפרופורציות, כל מה שהיה בזמן הסקס נשאר שם ומזדיין בסבלנות עד לפעם הבאה, אלא אם אתם כל כך נרגשים וממש לא מתאפקים מלדבר על זה גם אחרי כדי להתענג על החוויה.

 

מילים מילים ואת משמעותן

יבוא לו גל (האורגזמה ) ישטוף אותן .

 

 

 

שלי

חוזרת בתשוקה, הבלוג של: שלי פסטרנק כץ

שלי, סקסולוגית ומחזירה בתשוקה. שחקנית בעברה, בנשמה ועל כל במה. עוסקת בתחום המיניות והאהבה משנת 2002. בת זוג לנתנאל ואמא לאור סיטאר הדס ומעיין ("האינדיאנים") יועצת זוגית ופרטנית, מנחה סדנאות והרצאות מרתקות בליווי משחק וקטעי סטנד אפ בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים והמינים. כותבת ומייעצת למגזינים השונים ומגישה אייטמים בנושא סקס וזוגיות, בערוצי הרדיו והטלוויזיה. מתרגשת מהדברים הקטנים של החיים, חוזרת בתשוקה ומאוהבת באהבה.

סיפורים נוספים של שלי פסטרנק כץ

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר