אפקט הפרפר

5d8f89e73c7b0.jpg

אני זוכרת שראיתי פעם תוכנית על פרפרים ועל זן ספציפי שעובר את כל תהליך בריאתו ואחרי הכל שורד בעולמנו בסך הכל עשרים וארבע שעות. נזכרתי בזה כשפגשתי חברה קרובה עשרים וארבע שעות אחרי שהתגרשה וניסיתי להיזכר גם בעשרים וארבע השעות הראשונות שלי בתור גרושה.

כמו פרפר שגילה את כנפיו והחל לעוף מתוך זיכרון גנטי שמוטבע בו להניף אותם ולנסוק אל על, ככה שתינו ועוד גרושים רבים בעולם הזה, לוקחים את הזיכרון האחרון שהוטבע בהם מימי רווקותיהם כדי להתחיל מחדש או להמשיך מהמקום בו עצרו ואחריו אמרו “איי דו”.

לחלק זה זיכרון טרי בן כמה שנים, לאחרים זה עשור ויש כמה כמו שתינו, שזה יותר משני עשורים מאז שהסכמנו לגבר אחר לדבר אלינו באופן שונה, לגעת בנו או בכלל לאפשר לנו לקוות שוב לאהבה.

זוכרים את אפקט הפרפר המוכר לפי תאוריית הכאוס? יופי, אז בהקבלה חצופה מצדי, בכל פעם שעוד אישה משנה סטטוס לגרושה, שלושים גברים גרושים ועוד שלושים נשואים, משחיזים שיניים ומחדדים טפריהם לקראת הציד.

הבעיה מתחילה בהתנגשות בין הזיכרון כיצד מפעילים את הכנפיים ועד ההיתקלות במציאות החדשה שיוצרת זרמי אוויר שקשה לנוע בהם עם כנפיים כה עדינות.

טינדר ודומיו יכלו להיות המצאה נהדרת לחבר בין נשמות טועות ואבודות שתרות אחר הנשמה “התאומה” שלהם, אלא שיש שם קצת פחות נשמות טהורות ויותר משהו שמזכיר את תהליך הכנת אינסטינקט פודינג. מהיר וקל. כמו כל העולם הזה שעבר להילוך שלישי בלי כמעט לעבור בהילוך השני והחשוב.

כך בחישוב מסלול מהיר שלבטח עוד יסונכרן עם ווייז בעתיד וגם יחסוך לכולם דקות עמידה בפקקים, כל אחד בוחר לו כמה מהר ייקח לו לעבור ממנח מנוחה למצב הרצוי לו, פחות משחק מקדים, סמול טוק מיותר וכוס יין שיכולה ועדיף לתרום לשיכרון החושים והרגשות בדרך למה שלבטח לא יתפתח לשום קשר רציני.

אז מה לא להתגרש בגלל זה? מה פתאום. מה הקשר?

כל אחד וצרכיו ורצונותיו יתמלאו כל עוד ייכנסו לעולם הרווקות החדש והמתחדש בעיניים מפוקחות ומושכלות.

הפרפרים בשדה הרווקים החדשים רבים הם ושורדים הרבה מעבר לעשרים וארבע השעות של הזן המיוחד ההוא ובהתאם לאפקט הפרפר שהוזכר לעיל, כל גרושה כדאי לה להצטייד בחברה גרושה קצת יותר מנוסה שתדע להוליך אותה במציאות החדשה. כדאי שתגיע מוכנה לכך שימי הזוהר של אבירי השולחן המנומסים כבר תמו ואיתם הלכו התמימות והמוסר וכן גם הצניעות והכבוד.

במאמר מוסגר לגברים גרושים (לא לכולם כמובן), מילה אחת קטנה עם עצה גדולה. לא משנה מה קרה לכם במערכת הזוגיות המשמעותית הקודמת, זה לא חייב להשליך על הבאה בתור. תשאירו את יצר הנקמנות, האכזבות והפחדים מאחור. תהיו הגברים שלימדו אותנו שקיימים ותאספו את עצמכם. זיכרו להיות קצת יותר בטוחים בעצמכם ובקטע הטוב ולא המנופח שחלקכם לוקים בו. אנחנו לא בשוק ואתם לא כולכם כזו מציאה. על כל אישה יש מאה גברים ועדיין רובנו לא נתנהג בחוסר כבוד אליכם, אז תשיבו לנו באותו מטבע ותכבדו קודם כל את עצמכם ואז אותנו כפועל יוצא מזה.

שנה טובה, לא סולחת, תוקעת רימונים וקרמבו כאילו אין מחר כי זה טעים וזה…

  

  

 

 

 

 

 

 

 

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר