אני משודרגת

5dd03f24db249.jpg

ככל שחולפות להן השנים, אני מגלה על עצמי דברים, בין אם דרך עיניהם של אחרים בסביבתי או דרך הסתכלות פנימה לתוך הדמות הזו שהייתי, השתניתי ומי שעומדת כאן היום.

מי שמכיר אותי יותר מעשור זכה לראות שני סוגים שלי שנראים כמו השחור של הלבן, כמו הסערה שאחרי השקט וכמו הנסיך אחרי שהנסיכה נישקה כשעוד היה צפרדע.

אני יותר רואה את עצמי כנחש שמשיל מדי עונה את עורו ומתחדש לו בעור חדש, בוהק ורענן. כל כך מבינה את הצורך הזה.

זה לא שאני מסירה ממני שכבות של עבר כולל זכרונות, שמחות, אהבות וכאבים, אלא  מאפסנת אותם קצת יותר אחורה במוח ומפנה מקום למשהו חדש ומרגש שיקרה לי.

כך יצא שעשיתי כל כך הרבה שינויים שהיה נראה שלא נותר בי משהו מפעם. מטיבי לכת בשבילי חיי, ודאי הבחינו כי השינוי היה ראוי, תרם את תרומתו ורק הוסיף לאושר שלי.

אז לשם ההבהרה, אני עדיין אני, רק משודרגת. עדכנתי גרסה והסרתי במסגרת זו באגים שהפריעו למערכת לתפקד במלוא הדרה, עוצמתה ותפוקתה.

מן הסתם באגים חדשים גם חדרו למערכת החדשה וגם בהם אני מטפלת ברמה היומיומית וכאן המקום להצטער על כך שיש מי שסופג את הריקושטים מהם.

חוויות שעברתי בשנתיים האחרונות, גם אם אני לא מתחרטת על חלקם ומבינה את השיעור והתרומה שלהם בחיי, עיצבו אותי המשודרגת וכן כנראה לא הגרסה הסופית.

האם יהיה קל לחיות לצד אדם שמשתנה ומתפתח לכיוונים לעיתים ממש מנוגדים פעם בתקופה? אני מניחה שזה יהיה תלוי באדם ועד כמה הוא גמיש, פתוח לשינויים ומכיל, אבל מעל הכל כאן נדרשת אהבה ללא תנאי, כזו שתקבל את השני בכל מצב והעיקר שהוא יישאר לצידו גם בטוב וגם ברע.

אני לא יודעת מתי אשיל את הגרסה הנוכחית ותגיע הבאה. אני כן יודעת שכל שדרוג גרסה מחזק, משפר והופך אותי ליותר עמידה לשינוי הבא וגם לבאגים הנלווים.

אני ממש לא יודעת איך ייראה השדרוג הבא ואתם יודעים מה? בא לי להיות מופתעת בדיוק כמו האחרים מהשינוי הבא.

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר