נקודת האור שלי

5df7fcbe7a3be.jpg

כולנו זקוקים להם, לנקודות האור שלנו בחיים. אלה שמהמילה הראשונה ועד האחרונה הם מפרגנים, תומכים ואוהבים אותנו ולרוב ללא תנאי.

פוטוסינתזה הוא שלב בתהליך אורגני שמתבסס על אור כתנאי הכרחי ואני לגמרי לא בטוחה שהוא שייך רק לעולם הצמחים. אני מאמינה שאנשים ניזונים מהאור שמקרינה עליהם הסביבה והיא חלק קריטי בהתפתחות שלהם.

למרות שלרוב הציפייה היא שאותם נקודות האור יהיו בני המשפחה הקרובה, לפעמים דווקא מהמקומות הכי חשוכים בחיים שלנו בוערות נקודות האור הכי חשובות לנו. מטרתם תמיד קודם לחמם את הלב שלנו, אבל לעיתים גם לכוון אותנו במערת החיים למקום בטוח, נעים שיעשה לנו רק טוב.

אם מתמזל מזלכם כמוני, אתם תזכו להיות נקודת האור של אחרים בנוסף לעובדה שיש לכם נקודת אור משלכם שמאירה לכם את כל הדרך אל האושר.

מדי יום אני דואגת לקום בבוקר ולהצית מחדש את האש שבוערת בי, קודם עבורי ואז מפזרת מהאור שלי וגם מהחום לאחרים המשמעותיים בחיי – ילדיי, אהוב, חבריי וכמובן תלמידיי.

תהיו נקודת האור בחושך של מישהו ותראו איך האור שלו יאיר גם עליכם בסופו של דבר. חיוך ידביק חיוך, צחוק ידביק צחוק ותוכלו להרגיש את התחושה העילאית הזו ששייכת לגיבורי על שמזיזים מכוניות, הרים ועולמות שלמים, גם ללא הגלימה האדומה והיכולת לעוף או לטפס על בנין בלי חבל.

חנוכה בפתח וכל יום נדליק נר בחנוכייה, לזכר ניסים קטנים וגדולים שליוו את המורשת המפוארת שלנו, אז למה לא לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהיות הנר הזה בחייו של חבר, אהוב, בן משפחה או חבר לעבודה ולהאיר את יומו עם חיוך, הצעת עזרה או פשוט להיות נוכח שם ולהאיר לו את היום, השנה או את כל החיים?

 

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר