בואו נבקש מהם סליחה

5f6e2bbac7f11.jpg

בואו נבקש מהם סליחה שאנחנו לאחרונה מאד מבולבלים ומבלבלים אותם על הדרך.

בואו נבקש מהם סליחה על כך שאין לנו תאריך יעד לסיום של הדבר הזה שחדר לעולמנו באופן מפתיע.

בואו נבקש מהם סליחה על איבוד תקווה וסבלנות שעפה מהחלון מזמן יחד עם חששות שאופפים אותנו מכל עבר ובכל נושא אפשרי החל מתעסוקה, שכר, בריאות, בטחון ושלווה נפשית.

בואו נבקש מהם סליחה על ביטול כל החגים מפסח ועד מי יודע מתי והארוחות המשפחתיות המורחבות והחברים שכבר כמעט לא מבקרים.

בואו נבקש מהם סליחה על כך שהפלאפל השכונתי הכי טעים בעולם נסגר וכמוהו אולמות הקולנוע שלא בטוח שיצליחו להקרין לנו סרטים שחלקם גם לא נוצרים בכלל בתקופה הזו כי אין טעם ותקציב.

בואו נבקש מהם סליחה על כל שנאת החינם שהם נחשפים אליה על הכבישים האדומים של הצודקים והלא חכמים עליהם.

בואו נבקש מהם סליחה שאנחנו מלמדים אותם לעמוד על שלהם ולהיות ביקורתיים, אבל מה שהולך בהפגנות לא נראה כל כך חינוכי ומקדם כלום מלבד עוד שסעים בחברה.

בואו נבקש מהם סליחה על כל שוטר רע שנתפס בעדשת המצלמה וגורם למשפט “אם לא תאכל – יבוא שוטר” להישמע מפחיד יותר מבעבר.

בואו נבקש מהם סליחה על אובדן הידע והמידע שנמנע מהם משיעורים מלאים בבית הספר כי כעת הם נדרשים בעיקר ללמידה עצמית בתנאים לא תמיד הגיוניים.

בואו נבקש מהם סליחה על שעות ישיבה בזום שאנחנו מחייבים אותם, אחרי ששנים אנחנו מתלוננים בפניהם על שעות מסך מסוכנות בקרינה וסכנת השמנה. כמה שרמת האמינות שלנו מולם נהרסה כאן.

בואו נבקש מהם סליחה על סגר שנפתח, נסגר ומתהדק ,בדיקות מטוש לא נעימות, בידוד בחדרים בתנאים לא הגיוניים, שלום ולא להתראות כיתה א’, מסיכות מחניקות וזקנים שמתים כמו זבובים.

באותה הזדמנות בואו נבקש מהם סליחה על הרס התמימות החברתית בה אזרחים מצפצפים על הוראות, שוטרים מצפצפים על אזרחים ושופטים מצפצפים על קורבנות על ידי ענישה קלה מדי, שרק מעודדת יותר פשיעה.

אז סליחה לכל מי שכרגע ילד וחי בעולם, שבו אנחנו המבוגרים האחראיים, לא מצליחים באמת להיות אחראים על כל הבלגאן שיש כאן מסביב.

תדעו שאנחנו לא באמת איבדנו תקווה והחיסון כידוע בדרך, אז עוד קצת תמתינו עם כל ההרגלים שלכם, של “הכל, כאן ועכשיו” שהרגלנו אתכם ועם הטכנולוגיה שהומצאה בעיקר בתקופתכם, שאנחנו מנסים בעזרתה לפעול לטובתכם.

בואו צאו איתנו למסע אל הלא נודע ויחדיו נגדל, נתפתח ונצא מחוזקים יותר ואולי בכלל נגלה שהדור הבא יהיה פחות מזויין ויותר מצויין.

 

 *התמונה נלקחה מאתר בטיפולנט.

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר