האור שבי

5fd3d75d7dbaa.jpg

לא מזמן עמדתי מול עצמי והצהרתי בקול, “זה יהיה החג האחרון שלך לבד!” התכוונתי לזה, בחיי שכן והאמת אני עדיין עומדת מאחורי ההצהרה הזו, אלא שהמציאות אמרה את דברה.

והנה היום החג הראשון שאחרי ההצהרה ההיא. אני יושבת לבדי מול נטפליקס, למרות שאני לא מתה על המסך המרצד הזה, מנשנשת כל מיני מטעמים שמעגלים את גזרתי, שמושכת היום יותר עיניים גבריות סקרניות מבעבר.

ואתם יודעים מה? אני לא מרגישה יותר מדי לבד (מה גם שהוזמנתי לחברים ונמנעתי), להיפך אני מרגישה שאני יושבת עם האדם שאני הכי אוהבת בעולם ושהכי אוהב אותי בחזרה, ככה סתם וללא תנאי ולא אני לא חייבת לאהוב את עצמי.  אתם  לבטח מודעים לעובדה שיש בינינו מלא אנשים שלא ממש אוהבים את עצמם, בין אם חיצונית או מבחינת האופי שלהם.

ברור שבפנטזיה שלי אני יושבת עם גבר שאוהב אותי לא פחות ממה שאני אוהבת אותו, אנחנו נהנים אחד מחברתו של השניה ומסיימים את הלילה מחובקים.

אז מה?!

מי אמר שהחיבוק שלי לעצמי לא שווה יותר מכל חיבוק מזויף או חלקי?!

מי אמר שיש מישהו בעולם הזה שמסוגל או מעונין להעניק לי ובאמת לתת לי (ולא רק במילים), יותר ממה שאני מעניקה לעצמי? ואם יש אחד כזה, סביר שהוא עסוק מדי כי עובדה שהוא לא כאן איתי. עד שיימצא אחד כזה, אני אסתפק בלחבק את עצמי ואפנק את עצמי כמו תמיד בפרחים ושוקולד, כי רק אני יודעת איך להעלות לי חיוך.

גיליתי שברגעים האלה שאני לבד נולדות תגליות ותובנות חדשות, וכל תגלית וכל תובנה כזו מפיצה אור משלה וככה נוצר האור שבי.

אני זוכרת שאמרתי לא מזמן שאני מעדיפה לבלות ערב שלם עם עצמי ולא לחלוק אותו עם משהו שהוא בינוני, ליד, מתפשר ובעיקר לא מה שאני זקוקה לו.

אז נחשו מה? אני לבד בחג ואני מלאה באור, ובאהבה עצמית והנאה לא פחות מכל ערב עם חנוכייה מזויפת שעומדת ליד אנשים מזויפים שמחייכים בסתר מאחורי מסכה בלתי נראית.

חג שמח וזה….

 

 

 

 

 

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר